Główne zadania:
• Bieżąca analiza zapotrzebowania na materiały technicznie działu utrzymania ruchu,
• Zapewnienie stanów min. na materiały okołoprocesowe działu produkcji,
• Sporządzanie zapytań ofertowych oraz wyszukiwanie najlepszych zamienników u alternatywnych dostawców,
• Zbieranie i analizowanie otrzymanych ofert oraz monitorowanie realizacji zamówień,
• Nawiązywanie nowych oraz utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami,
• Zapewnianie należytej jakości zamawianych produktów,
• Odpowiedzialność za składanie reklamacji w przypadku wykrycia niezgodności w dostawach,
• Kontrolowanie poziomu zapasów części zamiennych w oparciu o klasyfikację ABC oraz ich
bieżące pobrania,
• Realizacja dodatkowych zadań zleconych przez przełożonego.
Wymagania:
• Doświadczenie na podobnym stanowisku,
• Doświadczenie w nawiązywaniu i utrzymywaniu dobrych relacji z dostawcami,
• Umiejętność negocjacji,
• Rzetelność, odpowiedzialność, wielozadaniowość,
• Komunikatywność,
• Umiejętność pracy pod presją czasu,
• Znajomość obsługi programu Excela.
