TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Prowadzenie projektów SEO,
Analiza fraz kluczowych,
Optymalizacja on-site,
Przygotowywanie audytów SEO, raportów, zestawień, analiz, prezentacji dla działu sprzedaży oraz klientów,
Udział w spotkaniach z klientami.
NASZE WYMAGANIA:
Chęć rozwoju w marketingu internetowym (szczególnie w SEO),
Swobodne poruszanie się w internecie (np. forach, blogach, serwisach, sklepach internetowych),
Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków na podstawie wyników,
Umiejętność redagowania tekstów (m.in.: opisów, artykułów),
Znasz podstawy HTML i CSS,
Znajomość pakietu MS Office,
Język angielski w stopniu umożliwiającym rozmowę.
Dodatkowym atutem będzie, jeśli:
Zrozumienie podstawowych zasad SEO (optymalizacja treści, budowanie linków, audyty techniczne),
Znasz narzędzia SEO (np. Senuto, Ahrefs, GSC, Surfer SEO, ScreamingFrog),
Możesz pochwalić się zarówno znajomością, jak i praktycznym zastosowaniem sztucznej inteligencji.
TO OFERUJEMY:
Wynagrodzenie: 4700-5000 zł brutto (w zależności od doświadczenia i umiejętności),
Samodzielne stanowisko i możliwości awansu,
Budżet szkoleniowy dla każdego pracownika do samodzielnego zarządzania,
Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń technicznych, jak i kompetencji miękkich
Szkolenia ze sprzedaży i produktu wewnętrzne i zewnętrzne,
Szkolenia i udział w konferencjach branżowych,
Pakiet medyczny w LuxMed + prywatna opieka psychologiczna w poradni DIALOG
Karta Multisport,
Spotkania integracyjne,
Badania stylów komunikacji DISC D3,
Elastyczne godziny pracy,
Swobodna atmosfera i niekorporacyjny styl,
