Junior Project Manager
Junior Project Manager to osoba zdobywająca swoje pierwsze doświadczenia w zakresie zarządzania projektami. Pod okiem bardziej doświadczonych managerów organizuje i monitoruje pracę zespołu, przygotowuje harmonogramy i czuwa nad skuteczną realizacją projektu. Dzięki skutecznej komunikacji i współpracy z zespołem oraz klientami prowadzi sukcesywnie coraz bardziej złożone projekty.
Na jakie kompetencje i umiejętności zwrócimy uwagę?
dobra organizacja pracy: umiejętność planowania i koordynacji działań, terminowość, dokładność i skrupulatność,
rzetelność i łatwość planowania pracy swojej i innych,
bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie (znajomość na poziomie B2/C1),
umiejętność rozwiązywania problemów i łatwość w podejmowaniu decyzji,
umiejętność współpracy w zespole,
umiejętność analizy danych,
komunikatywność,
elastyczność w sytuacji zmiany,
zaangażowanie,
przejmowanie inicjatywy, proaktywność i samodzielność,
podstawowa znajomość zasad zarządzania projektem,
chęć do nauki i rozwoju - pod okiem doświadczonych project managerów nauczymy Cię dużo i szybko!
Czym charakteryzuje się idealny Project Manager, którego szukamy?
doświadczeniem min. 1 roku w pracy w software house lub w innej branży jako team leader,
wykształceniem wyższym lub jest w trakcie studiów (mile widziane z zakresu IT),
podstawową wiedzą w obszarze rozwoju oprogramowania i infrastruktury IT,
doświadczeniem w zarządzaniu budżetem, zakresem i harmonogramem projektów,
znajomością zasad i metodologii zarządzania projektami np. Agile,
znajomością oprogramowania do zarządzania projektami/zadaniami, np. Jira, Asana,
elastycznością w sytuacji zmiany i odpornością na stres,
umiejętnością budowania relacji,
naturalnymi zdolnościami przywódczymi,
odwagą w realizacji ambitnych projektów.
Jaki będzie zakres Twoich zadań?
koordynacja ciekawych, innowacyjnych projektów technologicznych,
wstępne zbieranie wymagań,
codzienna współpraca z zespołami (Developerzy, DevOpsi, Analityk, Graficy, Testerzy),
bieżące zarządzanie zespołami projektowymi (w tym m.in. motywowanie, udzielanie informacji zwrotnych, dbanie o efektywną komunikację),
monitorowanie realizacji harmonogramu,
nadzorowanie czasu pracy zespołu,
kontrola budżetów projektów,
planowanie dostępności potrzebnych specjalistów oraz nadzorowanie czasu pracy zespołu,
raportowanie,
wsparcie w budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientami z kraju i zagranicy,
prezentowanie efektów pracy,
współpraca z innymi działami firmy i zarządem.
Co Ci oferujemy?
pracę w pełnym wymiarze czasu,
20/26 dni płatnego urlopu,
możliwość rozwoju i pracę w wielu ciekawych projektach - w miarę zdobywanego doświadczenia,
pracę w biurze w Krakowie lub pracę hybrydową - decyzja należy do Ciebie,
współpracę na zasadach B2B (jednak nie wykluczamy innej formy),
cyklicznie szkolenia wewnętrzne,
wsparcie doświadczonych Project Managerów,
lekcje języka angielskiego,
dostęp do programu MultiSport,
możliwość gry w firmowej drużynie sportowej (liga FLS),
imprezy integracyjne i miłą atmosferę w zespole nastawionym na rozwój,
elastyczne godziny pracy,
możliwość parkowania w okolicy biura, w centrum miasta, poza strefą płatnego parkowania,
wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia.
