NA JAKIE TWOJE KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI ZWRÓCIMY UWAGĘ:
status ucznia/studenta,
znajomość systemów CRM,
znajomość procesów sprzedażowych,
doświadczenie w pracy z klientami np. w branży handlowej, marketingu itp.
umiejętności interpersonalne i łatwość komunikowania się różnymi kanałami (mail/telefon/wideokonferencja),
łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
bardzo dobra znajomość języka polskiego i języka angielskiego w mowie i piśmie,
systematyczność, skrupulatność i rzetelność,
gotowość do pracy samodzielnej,
proaktywna postawa i gotowość do działania,
umiejętność planowania i organizacji pracy,
zaangażowanie i chęć dalszego rozwoju.
CO NIE JEST KONIECZNE, LECZ MILE WIDZIANE I SPRAWI, ŻE POZYTYWNIE NAS ZASKOCZYSZ:
zainteresowanie branżą i produktami IT,
wykształcenie techniczne,
JAKI BĘDZIE ZAKRES TWOICH ZADAŃ:
obsługa obecnych oraz nowych zapytań klientów dot. produktów i usług firmy,
regularny kontakt z klientami przy użyciu różnych komunikatorów,
delegowanie tematów do odpowiednich osób,
umawianie spotkań zarządu z klientami,
prezentowanie opisów konkretnych produktów cyfrowych firmy,
utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
współpraca z zarządem naszej firmy oraz zespołem marketingu.
CO CI OFERUJEMY:
pracę w niepełnym wymiarze czasu, ok. 80h w miesiącu (umowa zlecenie),
elastyczne godziny pracy - z łatwością połączysz pracę ze studiami,
możliwość rozwoju zawodowego,
pracę zdalną, hybrydową lub w biurze w Krakowie,
lekcje języka angielskiego,
dostęp do programu Multisport,
imprezy integracyjne i miłą atmosferę w zespole ukierunkowanym na rozwój,
możliwość gry w firmowej drużynie sportowej (liga FLS),
wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia,
miejsce parkingowe pod biurem, poza strefą płatnego parkowania.
