🤓 TL;DR
Oferta idealna dla: osób z obszaru Public Relations, Dziennikarstwa, Komunikacji, Marketingu lub pokrewnych kierunków humanistycznych
Agencja PR oferuje 3-miesięczne płatne praktyki w Warszawie dla osób stawiających pierwsze kroki w branży. Zadania będą obejmować przygotowywanie i prowadzenie komunikacji dla klientów z branży technologicznej, konsumenckiej/lifestylowej, korporacyjnej lub healthcare. Wymagane "lekkie pióro", dobra znajomość języka angielskiego, komunikatywność oraz kreatywne podejście do zadań. Oferują elastyczny tryb hybrydowy z godzinami umożliwiającymi łączenie pracy z nauką.
Najciekawsze: Możliwość zdobycia doświadczenia przy projektach dla krajowych i międzynarodowych klientów pod okiem ekspertów komunikacji, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej oraz szansa na przedłużenie współpracy po stażu.
_________________
Jeśli interesuje Cię postawienie pierwszych kroków w agencji PRowej oraz poznanie wielu procesów od kuchni? Zgłoś się do nas, abyśmy mogli Ciebie lepiej poznać.
Po czym poznamy, że możesz się sprawdzić w tej roli?
dobrze czujesz się w tematach: technologicznym, konsumenckim/lifestylowym, komunikacji korporacyjnej lub healthcare,
chcesz poznać branżę „od kuchni”,
potrafisz pracować w zespole tj. jesteś osobą komunikatywną, kontaktową i otwartą,
masz „lekkie pióro”, bo nasza praca to dosłownie przygotowywanie i prowadzenie komunikacji dla naszych klientów,
jesteś dokładna/y i rzetelna/y, tj. dotrzymujesz umówionych terminów, weryfikujesz źródła informacji czy wypracowane treści,
masz twórcze i kreatywne podejście do realizowanych zadań i projektów – lubimy osoby odważne i ciekawe świata,
język angielski nie jest dla Ciebie żadną przeszkodą w codziennej pracy tj. komunikujesz się w nim (pisemnie i ustnie), m.in. z naszymi klientami, bardzo swobodnie, ale i profesjonalnie.
Zaciekawiona/y? Prosimy, czytaj dalej 😊
Co oferujemy?
umowę stażową na okres 3 miesięcy (praktyki płatne),
praca w trybie hybrydowym – z domu i biura (podchodzimy do tego elastycznie),
godziny pracy umożliwiające łączenie jej z nauką,
działania CSR, jak udział w inicjatywach dobroczynnych i akcjach na rzecz NGOsów,
możliwość rozwoju i współpracy z najlepszymi ekspertami od komunikacji,
realizację projektów dla krajowych i międzynarodowych klientów,
dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy ze szkoleniami i kursami e-learning;
po praktykach istnieje możliwość przedłużenia współpracy.