Twoje zadania:
Rozpoznanie, identyfikacja i okresowy przegląd wymagań specyficznych klienta
Koordynacja działań związanych z zebraniem danych niezbędnych do przedstawienia
Rozpatrywanie uwag i reklamacji od klientów
Raportowanie danych od klienta dotyczących jakości dostarczonych wyrobów
Inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych w następstwie otrzymania reklamacji od klienta
Monitorowanie trybu i czasu rozpatrywania reklamacji i reagowania na uwagi klienta
Współpraca z klientem w zakresie bieżącej produkcji
Współpraca z działem produkcji w zakresie ciągłego doskonalenia
Nasze oczekiwania:
Status studenta (warunek konieczny)- preferowane kierunki techniczne
Język angielski na poziomie komunikatywnym
Uprawnienia audytorskie mile widziane
Znajomość normy IATF 16949
Dobra znajomość pakietu MS office
Znajomość standardów jakościowych dla przemysłu motoryzacyjnego
Wysoka komunikatywność
Motywacja
Odpowiedzialność
Działanie z szacunkiem
Umiejętność współpracy
Oferujemy:
System premiowy
Opieka medyczna Luxmed
Ubezpieczenie grupowe
Stołówka pracownicza
Świadczenia świąteczne
Program emerytalny PPE
Pakiet szkoleń
Nagrody jubileuszowe
Karta Multisport
Inne Benefity z ZFŚS