Obowiązki na stanowisku:
- Pełnienie aktywnej roli w utrzymywaniu kontaktu z działem korporacyjnym i interesariuszami,
- Kontaktowanie się z wnioskodawcami i dostawcami,
- Sprawdzanie kompletności informacji w zapotrzebowaniu
- Analizowanie i samodzielne rozwiązywanie żądań użytkowników
- Koordynowanie zgodności i wykonywanie działań testowych w SAP SRM
- Śledzenie procesów, kontroli i zasad zaopatrzenia firmy
- Wydawanie sprawdzonych i zatwierdzonych zamówień zakupu dostawcom
- Ułatwianie działań związanych z transakcjami zakupowymi w celu zapewnienia, że kontrole zakupów firmy są na miejscu, a transakcje są zgodne z zasadami korporacyjnymi
- Otrzymywanie zatwierdzonych zapotrzebowań od korporacji i wykonywanie transakcji w terminowy i dokładny sposób
- Weryfikacja zamówień zakupu, przeglądanie i korygowanie wszystkich potwierdzeń w celu zmniejszenia liczby błędów w obsłudze
- Zapewnianie terminowej komunikacji w obrębie działu, firmy i innych interesariuszy
- Rozwiązywanie problemów i złożonych spraw poprzez zapewnienie, że na połączenia z pytaniami odpowiada się w odpowiednim czasie
Profil Kandydata:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Silne umiejętności komunikacyjne, zarówno pisemne, jak i ustne
- Doświadczenie w zakresie łańcucha dostaw/zakupów i usług współdzielonych
- Znajomość SAP SRM będzie dodatkowym atutem
- Dyplom uniwersytecki (licencjat lub wyższe wykształcenie)
- Dobre umiejętności komputerowe (Microsoft Office, w tym Word, Excel i PowerPoint)
- Umiejętność wykonywania wielu zadań na raz, wraz ze zdolnością dotrzymywania napiętych terminów
- Silne umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem
- Umiejętność budowania silnych wewnętrznych i zewnętrznych relacji biznesowych
- Asertywność połączona z wysoką orientacją na klienta
- Umiejętność pracy zespołowej