Twój zakres obowiązków
- Service Desk to pierwsza linia wsparcia IT dla klientów biznesowych Fujitsu. Na tym stanowisku będziesz częścią zespołu, który zapewnia pojedynczy punkt kontaktowy dla użytkowników, zajmując się zarówno rutynowymi jak i niestandardowymi zagadnieniami, problemami i wnioskami płynącymi od użytkowników.
- Telefoniczne wsparcie Klienta.
- Rejestracja, klasyfikacja i priorytetyzowanie telefonicznych i pisemnych zgłoszeń użytkowników.
- Wykonywanie wsparcia pierwszej linii, w tym: diagnostyka i rozwiązywanie podstawowych problemów zgodnie z przyjętymi parametrami SLA.
- Monitorowanie procesu rozwiązywania zgłoszeń.
- Współpraca z dalszymi liniami wsparcia przy bardziej skomplikowanych problemach technicznych zgłaszanych przez naszych Klientów.
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi Klienta.
Nasze wymagania
- Komunikatywność.
- Znajomość budowy sprzętu komputerowego.
- Znajomość systemów MS Windows 10.11.
- Znajomość pakietu biurowego MS Office 2013/2016/2019.
- Nastawienie na pracę zespołową.
- Dobra znajomość angielskiego (B2).
- Wykształcenie na poziomie minimum technik informatyk.
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pakiet socjalny zawierający prywatną opiekę medyczną,
- Pracę w młodym, dynamicznym zespole,
- Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku pracy.
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- program emerytalny
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- strefa relaksu
- dodatkowe świadczenia socjalne
- dofinansowanie wypoczynku
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
