Na stanowisko Specjalisty SEO szukamy osoby z co najmniej rocznym doświadczeniem. Osoby, która interesuje się pozycjonowaniem nie tylko w pracy, ale i poza nią, ponieważ nawet po pracy często wymieniamy się informacjami (i memami) o najnowszych updatach Google 😉 Idealny kandydat nie boi się nowych wyzwań i automatyzacji procesów oraz lubi udoskonalać swoją pracę. Mile widziane doświadczenie w pracy w agencji marketingowej. Docenimy również doświadczenie w pracy z klientami eCommerce czy B2B. Znajomość popularnych systemów CMS jak ( Shoper, PrestaShop, WordPress) będzie sporą zaletą.
OCZEKUJEMY OD KANDYDATA:
Znajomości narzędzi do analizy danych, w tym Google Analytics, Google Search Console oraz Ahrefs,
Umiejętności analitycznych oraz umiejętności interpretacji wyników analiz,
Znajomości technik SEO, w tym optymalizacji treści, link buildingu oraz budowania wewnętrznej struktury witryny,
Zdolności do skutecznego zarządzania projektami i pracy w zespole.
