TWOIM ZADANIEM BĘDZIE:
- wsparcie zespołu w planowaniu i zakupie mediów na potrzeby prowadzonych kampanii Audio (Audio FM, Audio online, Podcasty, Streamy muzyczne)
- nadzór nad terminowym i prawidłowym dostarczaniem materiałów do kampanii, ich obiegiem oraz archiwizacją
- monitorowanie i raportowanie kosztów kampanii oraz realizacji założonych wskaźników
- śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie analiz rynku i konkurencji na rynku Audio
- kontakt z dostawcami rozwiązań reklamowych na potrzeby realizacji kampanii
NIE MUSISZ MIEĆ DOŚWIADCZENIA, ZAAPLIKUJ JEŚLI:
- interesujesz się reklamą i mediami
- pracowałaś/eś w biurze korzystając z MS Office
- nie boisz się pracy w Excelu
- masz analityczny umysł i potrafisz pracować z liczbami
- potrafisz wykonać wiele zadań w jednym czasie - multitasking
- umiesz i lubisz pracować w zespole
- mówisz po angielsku na tyle dobrze, by swobodnie używać go w pracy
- muzyka to Twoje życie 😉
CZEGO MOŻESZ SIĘ PO NAS SPODZIEWAĆ:
- jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę
- dzielimy się wiedzą
- lubimy pracować na dobrych, dostosowanych do nas narzędziach
- mamy dostęp do najnowszych technologii jako jedni z pierwszych
- kreujemy standardy w branży mediowej
- lubimy się uczyć
- nie mamy dress codu – ubieramy się jak nam się podoba
- zaprzyjaźniamy się - chodzimy na wspólne śniadania i imprezy
- w piątki pracujemy do 15.00
OFERUJEMY:
- rozwój kompetencji specjalistycznych
- realizację projektów dla największych reklamodawców na polskim rynku (topowe marki globalne)
- pracę z doświadczonym zespołem - z osobami, które z pasją tworzą i rozwijają rynek reklamy Audio w Polsce (wsparcie mentora/Buddy’ego, który będzie odpowiedzialny za wdrożenie i naukę)
- dostęp do wszystkich narzędzi potrzebnych do wykonywania powierzonych obowiązków
- hybrydowy tryb pracy
- nowoczesne biuro w Campusie Koneser, na warszawskiej Pradze, blisko metra
- kartę Medicover Sport, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do nauki języka angielskiego oraz opiekę medyczną po 3 miesiącach współpracy
- cenimy różnorodność: wiek, osobowość, zainteresowania
