CO BĘDZIESZ ROBIĆ:
wspierać w dostarczaniu specjalistycznych danych, w tym w strategię danych i analitykę,
przygotowywać cross-platformowe rekomendacje digitalowe we współpracy z osobami po stronie agencji,
tworzyć raporty oraz analizy podsumowujące efekty działań,
monitorować i optymalizować kampanie we współpracy ze specjalistami od zakupu,
CZEGO POTRZEBUJESZ DO WYKONYWANIA POWYŻSZYCH ZADAŃ:
podstawowej wiedzy w zakresie Biddable Media (znajomość rynku i dostawców, terminologii, trendów) oraz platform (np. Google Ads, DV360, Meta),
podstawowej wiedzy w zakresie narzędzi i technologii AdTech marketing,
umiejętności komunikacyjych oraz w budowaniu relacji ze współpracownikami,
bardzo dobrej umiejętności pracy w Excel,
swobodnej komunikacji w języku angielskim.
CZEGO MOŻESZ SPODZIEWAĆ SIĘ PO NAS:
umowy o pracę,
benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej, zniżki na kantynę,
workation po pół roku pracy,
cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,
cyklicznych spotkań integracyjnych,
rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
technologii - pracujemy na narzędziach, które naprawdę mogą zoptymalizować Twój czas pracy,
programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,
możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej,świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,
ponadto jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę i chętnie dzielimy się wiedzą.
