OPIS STANOWISKA:
pomoc przy realizacji założeń rocznej strategii e-commerce dla jednego z czołowych graczy w branży beauty,
wsparcie przy tworzeniu rekomendacji e-commerce w zakresie: mediów, technologii i analityki e-commerce,
wsparcie przy planowaniu i realizacji działań w zakresie pozyskania trafficu do stron celowych klienta, przy wykorzystaniu różnych narzędzi digital zarówno globalnych jak i lokalnych: portale horyzontalne, porównywarki cenowe, afilianci,
współuczestnictwo w projektach dedykowanych developmentów infrastruktury e-commerce dla klienta,
raportowanie i rozliczanie prowadzonych kampanii mediowych.
ZAAPLIKUJ, JEŚLI POSIADASZ:
min. pół roku doświadczenia w min. jednym z obszarów e-commerce: content, web analityka, adsy google’a, allegro, optymalizacja trafficu pod konwersję na sprzedaż, ROAS etc.,
pół roku doświadczenia w jednym z typów podmiotów: agencja mediowa, klient e-commerce, dostawca technologii lub mediów digital,
podstawowa znajomość ekosystemu e-commerce: platformy sprzedażowe, źródła ruchu, tracking, marketing automation,
użytkową znajomość MS Excel i dobra znajomość MS Power Point,
umiejętności łączenia analitycznego myślenia ze sprawną komunikacją międzyludzką,
zdolności organizacyjne,
znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
CZEGO MOŻESZ SIĘ PO NAS SPODZIEWAĆ:
jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę,
dzielimy się wiedzą,
lubimy pracować na dobrych, dostosowanych do nas narzędziach,
mamy dostęp do najnowszych technologii jako jedni z pierwszych,
kreujemy standardy w branży mediowej,
lubimy się uczyć,
nie mamy dress codu – ubieramy się jak nam się podoba,
zaprzyjaźniamy się - chodzimy na wspólne śniadania i imprezy,
w piątki pracujemy do 15.00.
OFERUJEMY:
szybki rozwój kompetencji specjalistycznych, dzięki pracy na różnorodnych projektach,
realizację projektów dla największych reklamodawców na polskim rynku (topowe marki globalne),
pracę z doświadczonym zespołem - z osobami, które z pasją tworzą i rozwijają rynek reklamy internetowej w Polsce,
dużą samodzielność w zakresie realizowanych zadań,
możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwój zawodowy w kierunku rozwoju produktów reklamowych,
dostęp do wszystkich narzędzi potrzebnych do wykonywania powierzonych obowiązków,
nowe i nowoczesne biuro w Campusie Koneser, na warszawskiej Pradze, blisko metra,
Kartę Medicover Sport, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do nauki języka angielskiego oraz opiekę medyczną po 3 miesiącach współpracy.
