ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI:
współtworzenie i realizacja strategii działań komunikacji z obszaru programmatic dla naszych klientów,
zakup i monitorowanie kampanii w mediach internetowych,
tworzenie rekomendacji i prezentacji dla naszych klientów,
analiza grup celowych,
analiza i optymalizacja prowadzonych działań reklamowych,
przygotowywanie raportów z realizowanych kampanii.
NASZE WYMAGANIA:
kilkumiesięczne doświadczenie w obszarze online, szczególnie w programmaticu w agencji mediowej/branży komunikacji marketingowej,
znajomość rynku mediów digital,
znajomość narzędzi używanych do optymalizacji, monitorowania i raportowania kampanii,
dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie,
umiejętność analitycznego myślenia,
dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excela,
znajomość przynajmniej 1 platformy DSP (np. DV360, Adform, Xandr).
CZEGO MOŻESZ SIĘ PO NAS SPODZIEWAĆ:
rozwoju w jedynym z najważniejszych obszarów marketingu on-line (programmatic),
przeszkolenia i pracy w wielu systemach wykorzystywanych w programmatic, tj.:DV360, Xandr, Adform oraz testowanie mniejszych platform,
możliwości uczestniczenia w szkoleniach wewnętrznych, jak i zewnętrznych - czyli dostępu do wiedzy od naszych dostawców, doświadczonych specjalistów zajmujących się programmatic,
dostępu do technologii AI,
pracy z doświadczonym zespołem - z osobami, które z pasją tworzą i rozwijają rynek reklamy internetowej w Polsce,
lubimy się uczyć,
nie mamy dress codu – ubieramy się jak nam się podoba,
zaprzyjaźniamy się - chodzimy na wspólne śniadania i imprezy,
hybrydowej pracy,
nowego i nowoczesnego biura w Campusie Koneser, na warszawskiej Pradze, blisko metra,
karty medicover sport, ubezpieczenia na życie, dofinansowania do nauki języka angielskiego oraz opieki medycznej po 3 miesiącach współpracy.
