DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
przygotowywanie cross-platformowych rekomendacji mediów off-line'owych we współpracy z osobami po stronie agencji,
monitorowanie i optymalizacja kampanii we współpracy ze specjalistami od zakupu,
przygotowywanie raportów i analiz (np. postbuy) z kampanii,
dostarczanie specjalistycznych danych, w tym wkład w strategię danych i analitykę międzykanałową,
W WYKONYWANIU POWYŻSZYCH ZADAŃ POMOŻE CI:
doświadczenie w planowaniu & kupowaniu mediów offline'owych,
ekspertyza w zakresie kampanii offline w zakresie strategicznego planowania kosztów mediowych oraz negocjowania i optymalizowania warunków kampanii,
umiejętność oceny możliwości realizacji KPI mediowych, benchmarku wydatków i oczekiwań klienta zawartych w briefach,
wiedza i umiejętności w zakresie mediów offline - Kino, Radio, Outdoor, Prasa, tj. znajomość rynku i dostawców, terminologii, trendów) oraz platform,
umiejętność łączenia danych oraz wyciągania wniosków.
CZEGO MOŻESZ SIĘ PO NAS SPODZIEWAĆ:
jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę,
dzielimy się wiedzą,
mamy dostęp do najnowszych technologii jako jedni z pierwszych,
umowy o pracę,
benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej i opieki medycznej,
braku dress code, czyli luźniej, przyjaznej atmosfery.
