Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:
Junior Communication Planner
Jakie wyzwania stoją przed Tobą?
planowanie, realizowanie i rozliczanie kampanii online i/lub offline
przygotowywanie analizy, rekomendacje i prezentacje na potrzeby zespołu i klienta
codzienny kontakt z klientem i mediami
negocjowanie warunki zakupu z mediami
uczestniczenie w przygotowaniu strategii dla klienta i new business
Czego oczekujemy od Ciebie?
minimum rok doświadczenia w planowaniu i zakupie kampanii online w domu mediowym
znajomości niezbędnych narzędzi do planowania i analizowania kampanii (Mediapanel, Adreal, Nettrack) oraz analizy ruchu na stronie: Google Analytics. Znajomość Google Marketing Platform (Campaign Manager), Kantar, TGI będzie dodatkowym atutem
dobrej znajomości narzędzi MS Office (Excel i PowerPoint)
dobrej znajomości języka angielskiego
umiejętności analizy danych mediowych i sprzedażowych
umiejętności sprzedażowych
umiejętności prezentacyjnych
komunikatywności
O Twoim dziale:
Nasze działy Business są najlepiej ocenianymi przez klientów zespołami wśród domów mediowych w Polsce (badanie Kantar dla MMP w 2021 r.). To, co dodatkowo nas wyróżnia, to niekorporacyjna atmosfera i niezależność od sieciowych struktur, dzięki czemu decyzje zapadają szybciej. Dbamy o nieustanną wymianę wiedzy w ramach kilkunastu wewnętrznych programów i korzystamy z każdej okazji do integracji.
Co doceniają nasi eksperci:
elastyczność, jaką daje niezależność od sieciowych struktur w kontraście do innych domów mediowych
2h w tygodniu na rozwój pasji lub spędzenie czasu z bliskimi (praca w piątki do 15:00),
pracę hybrydową - prawdziwą i elastyczną :)
biuro pet friendly - Twój pupil będzie się tu czuł jak u siebie,
zgrane teamy - 96% pracowników jest zadowolonych ze współpracy w swoim zespole,
platformę eTutor do nauki języka angielskiego lub niemieckiego - za free
nieograniczony dostęp do platformy EAP, która zadba o Twój dobrostan psychiczny,
prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport,
zaangażowanie organizacji w działania na rzecz klimatu - zerknij na naszą Deklarację z WWF Polska,
kulturę wymiany wiedzy,
wewnętrznie wypracowany system ewaluacji: rozmowy rozwojowe, jasną ścieżkę kariery, indywidualne podejście i możliwość zmiany specjalizacji,
dodatkowe benefity dla pracowników z min. 5-letnim stażem (+10 dni urlopu, wysokie ubezpieczenie),
bonus dla świeżo upieczonych rodziców,
program rozwojowy People Manager,
umowę o pracę - po okresie próbnym na czas nieokreślony,
program onboardingowy oraz Buddy ułatwiający szybki start,
parking rowerowy, gaming room.
Jesteśmy największą, niezależną grupą komunikacyjną w Polsce, funkcjonującą na rynku od 2013 roku. Pod jednym dachem łączymy strategię, media, kreację, e-commerce, technologię oraz event i wciąż inwestujemy w rozwój nowych kompetencji. Stawiamy na synergię działań komunikacyjnych jako One Team, który tworzą spółki mediowe, takie jak: Mediaplus, RL Media i Value Media, agencja one stop shop dla e-commerce SalesTube oraz agencje kreatywne: Change Serviceplan i GONG, angencja contenowa Labcon, Media Ready oraz eventowa GetLouder.
Model „Dom Komunikacji” i bliska współpraca w ramach grupy sprawia, że jako Group One oferujemy kompleksową, zintegrowaną obsługę. O najwyższej jakości działań świadczą liczne nagrody, na które pracuje zaangażowany zespół ludzi. Dziś jest nas już ponad 400 osób!