Wymagania:
wykształcenie wyższe,
znajomość języka angielskiego,
doświadczenie zawodowe lub staż w marketingu lub sprzedaży,
znajomość branży rolniczej – mile widziana,
znajomość technik badań marketingowych oraz rynku,
umiejętność efektywnej komunikacji oraz wyciągania wniosków,
umiejętność opracowywania koncepcji marketingowych i tworzenia interesujących, angażujących treści,
kreatywność, nieszablonowe myślenie, otwartość na nowe rozwiązania,
bardzo dobra znajomość MS Office (Excel, Power Point), Corel Draw.
Główne zadania:
opracowywania i wdrażanie strategii promocyjno-marketingowej Grupy Azoty,
zarządzanie mediami społecznościowymi i stroną internetową,
przygotowywanie prezentacji multimedialnych, ulotek, folderów, narzędzi promocyjno-marketingowych,
przygotowywanie, monitorowanie i ocena akcji promocyjnych,
współpraca z agencjami reklamowymi,
kontrolowanie i monitorowanie budżetu marketingowego,
budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
wspieranie sprzedaży.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia,
przyjazną atmosferę pracy,
atrakcyjny pakiet medyczny,
świadczenia w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
możliwość rozwoju i szkoleń.
