Zadania:
tworzenie kreacji od idei kreatywnej i insightu po egzekucję, pod opieką dyrektora kreatywnego
odpowiedzialność za tworzenie i przebieg kampanii z pomocą zespołu projektowego
ścisła współpraca z działem kreacji, designu, produkcji video i digitalowej
budowanie i utrzymywanie relacji z klientem
Wymagania:
minimum roczne doświadczenie w pracy w agencji reklamowej na pokrewnych stanowiskach (junior art director i junior copywriter)
portfolio prac pokazujące wszechstronność i umiejętność koncepcyjnego myślenia i tworzenia kampanii
otwarta głowa, poczucie humoru, zainteresowania nowymi technologiami i wszystkim, co dookoła
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
mile widziane zainteresowanie udziałem w konkursach kreatywnych i chęć zdobywania nagród
Oferujemy:
udział w projektach agencji dla największych marek
udział w projektach ważnych społecznie
możliwość podnoszenia kwalifikacji (szkolenia zewnętrzne, biblioteka firmowa)
umowa o pracę lub kontrakt b2b
praca w modelu hybrydowym
dodatkowy dzień urlopu dla osób wykorzystujących w pełni urlop w danym roku kalendarzowy
prywatna opieka medyczna (TU Zdrowie)
opieka psychologiczna (Laboratorium Psychoedukacji)
Dzień na U, czyli dodatkowy wolny dzień na ważne dla kobiet i mężczyzn badania profilaktyczne
dofinansowanie abonamentu MultiSport
możliwość konsultacji z zewnętrznym coachem
biuro usytuowane w zielonej części Żoliborza, w pobliżu Centrum Olimpijskiego, Klubu Sportowego „Spójnia” i stadniny koni
biuro otwarte dla czworonogich przyjaciół naszych pracowników
ping-pong i piłkarzyki na terenie biura
klimatyczna kantyna z gorącą kawą
owocowo-warzywne wtorki ;-P
foodtracki na różne dni tygodnia na terenie kompleksu
spotkania i imprezy integracyjne, zarówno w ramach zespołów, jak i dla całej agencji
brak dress code’u
