Opis stanowiska
- pozyskiwanie ruchu z mediów społecznościowych
- selekcja i promocja treści dziennikarskich
- optymalizacja treści redakcyjnych pod kątem publikacji w mediach społecznościowych
- budowanie zaangażowania na profilach społecznościowych poprzez kontakt z użytkownikami
- moderacja treści
- poszukiwanie tematów z wykorzystaniem narzędzi do researchu
- czynny udział w budowaniu i rozwijaniu strategii obecności w social mediach marek Grupy ZPR Media
- bieżąca analiza odsłon oraz rekomendowanie i wdrażanie niezbędnych rozwiązań w trosce o realizację zakładanych celów
Wymagania
- znajomość praktycznego wykorzystywania social mediów w działaniach redakcyjnych
- doświadczenie w prowadzeniu profili informacyjnych na Facebooku
- umiejętność przygotowywania atrakcyjnych wpisów zgodnych z regulaminem platform społecznościowych
- znajomość trendów social media
- kreatywność i otwartość na nowości
Oferujemy
- pracę w czołowej polskiej Grupie Mediowej o ogólnopolskim zasięgu
- dostęp do platformy z nauką języka angielskiego e-tutor
- możliwość korzystania z prywatnej opieki zdrowotnej oraz pakietu Multisport na preferencyjnych warunkach
- udział w szkoleniach podnoszących kompetencje, finansowanych przez pracodawcę - wybierasz samodzielnie
- dofinansowanie do studiów w ramach wewnętrznego programu EDULAB
- programy lojalnościowe oraz zniżki do sklepów i usług naszych partnerów biznesowych
- realną możliwość rozwoju w strukturach firmy, prowadzimy rekrutacje wewnętrzne
- przyjemną atmosferę pracy, którą tworzą bardzo kreatywni ludzie
