Zakres obowiązków:
przygotowywanie analiz dotyczących obszarów marketingu, strategii, sprzedaży, czy rozwoju sieci
wizualizacja wyników i ich prezentacja
bieżące uzupełnianie środowiska o nowe dane wykorzystane w analizach
dbanie o spójność danych
monitoring jakości danych, procesów analitycznych oraz wewnętrznych serwisów firmy
wsparcie w obszarze rozwoju wewnętrznych serwisów firmy
Nasze wymagania:
minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
bardzo dobra znajomość programu MS Excel
znajomość Power Query oraz Power Pivot
mile widziana umiejętność tworzenia raportów w programach BI (preferowane Power BI/Tableau)
umiejętność analitycznego myślenia, wnioskowania i rekomendowania zmian
umiejętność nieszablonowego rozwiązywania problemów
dokładność, skrupulatność, samodzielność
Oferujemy:
atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kompetencji i doświadczenia
możliwość rozwoju zawodowego w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
pracę w dynamicznym i profesjonalnym zespole
narzędzia niezbędne do realizacji zadań