Twoje codzienne zadania:
Przyjmowanie, rejestrowanie i obsługę dokumentów związanych z likwidacją szkód.
Wprowadzanie danych do systemu, kompletowanie dokumentacji niezbędnej do likwidacji szkody.
Realizacja prostych faktur związanych z procesem likwidacji szkód.
Monitorowanie statusów spraw.
Analizę i klasyfikacje wpływającej korespondencji.
Twoje doświadczenie i umiejętności:
Dobra znajomość obsługi MS Office.
Dotrzymywanie wysokich standardów jakości obsługi Klienta.
Dobra organizacja czasu pracy przy elastyczności reagowania na zmianę priorytetów.
Umiejętność pracy w zespole.
Rzetelność i odpowiedzialność.
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Specjalnie dla Ciebie mamy:
Płatny, 2 miesięczny program praktyk (rozpoczynający się 2 lipca 2025) w międzynarodowej firmie ubezpieczeniowej.
Zatrudnienie na podstawie umowy cywilnoprawnej.
Wsparcie menedżera oraz mentora.
Współpracę z najlepszymi ekspertami przy różnorodnych zadaniach – zdobędziesz praktyczne doświadczenie pod ich okiem.
Możliwość poznania funkcjonowania dużej organizacji od środka.
Zdobycie doświadczenia zawodowego poprzez wykonywanie ciekawych zadań w ramach indywidualnych praktyk.
