Twoje codzienne zadania:
przygotowanie cyklicznych analiz i raportów,
uzgadnianie danych finansowych,
projektowanie nowych raportów i analiz,
przedstawiania propozycji inicjatyw zmian optymalizacyjnych, procesowych,
pozyskiwanie danych do raportów z systemów informatycznych,
wsparcie procesu zamknięcia miesiąca.
Twoje doświadczenie i umiejętności:
wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, finansowym lub matematycznym,
znajomość narzędzi do pozyskiwania i przetwarzania danych (SQL),
biegłą znajomość środowiska MS Office w tym Excel,
mile widziana znajomość zasad rachunkowości,
mile widziane doświadczenie w pracy z danymi finansowymi,
mile widziana znajomość tematyki ubezpieczeniowej,
umiejętność analitycznego myślenia.
Specjalnie dla Ciebie mamy:
Kulturę organizacyjną opartą na 5 wartościach: wspólnota, prostota, klient przede wszystkim, odpowiedzialność i wiarygodność.
Pracę w modelu hybrydowym.
Współpraca na podstawie umowy o pracę na pełen etat (zastępstwo).
Kafeteryjny system benefitów – to Ty decydujesz z czego korzystasz.
