Wirtualna Polska jest partnerem pierwszego wyboru, który dostarcza angażujące informacje, rozrywkę i usługi oraz inspiruje w codziennych decyzjach.
Działamy w obszarach e-commerce, reklamy i mediów spójnie łącząc technologie. Codziennie pomagamy naszym użytkownikom w sprawach ważnych i nietypowych.
Dołącz do Wirtualnej Polski na stanowisku Junior PMO Specialist 🚀
Zadania:
Koordynacja bieżących działań PMO IT
Udział w przygotowywaniu raportów, dokumentów i prezentacji biznesowych
Wsparcie Project Managerów w ich codziennej pracy
Organizacja spotkań, szkoleń oraz szerzenie wiedzy w organizacji w ramach procesów PMO
Wsparcie w egzekwowaniu przestrzegania procesów i procedur PMO IT
Tworzenie i składanie umów, ofert oraz wycen dla wykonawców zewnętrznych
Dbanie o comiesięczne rozliczenia wewnętrzne wymagane przez dział HR, księgowość i kontroling finansowy
Nadzór nad prawidłowością i aktualizacją budżetów projektowych
Dbanie o prawidłowy obieg i archiwizację różnego rodzaju dokumentów, w tym umów
Wykonywanie innych zadań ad hoc zgodnie z bieżącymi potrzebami
Wymagania:
Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
Studia licencjackie w zakresie zarządzania lub rachunkowości
Podstawowa znajomość administracji i księgowości
Znajomość oprogramowania do zarządzania projektami (JIRA)
Bardzo dobra znajomość MS Office (w tym średniozaawansowany Excel, PowerPoint, SharePoint)
Znajomość Gmail, Outlook, MS Teams, Power BI, CRM
Zrozumienie metodologii zwinnego zarządzania projektami
Wysokie umiejętności organizacyjne
Umiejętność pracy w zespole
Umiejętność pracy nad wieloma zadaniami jednocześnie z zachowaniem wysokiej jakości
Dbałość o szczegóły
Wysokie poczucie odpowiedzialności i poufności
Mile widziane:
Certyfikaty PMP, PMO, PRINCE2 Practitioner lub inne certyfikaty zarządzania projektami
Angielski na poziomie B1/B2
Doświadczenie w pracy w branży IT
Co zyskasz:
Atmosferę współpracy zespołowej opartą o wzajemny szacunek, zaufanie i wsparcie
Otwartość na Twoje inicjatywy i pomysły oraz przestrzeń na kreatywne rozwiązania
Możliwość rozwoju w ramach Holdingu
Dużą swobodę w działaniu bez nadmiaru procedur i biurokracji
Oferujemy:
swobodna atmosfera
brak dress codu
szkolenia i konferencje
możliwość pracy hybrydowej
integracje i celebracje
akcje CSR
