baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai
Grupa Wirtualna Polska logo

Grupa Wirtualna Polska

Junior Support Services Specialist

Warszawa
IT
Praca
Warszawa
IT
Praca
Stacjonarnie, Hybrydowo
Inne

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Pełny opis

Cześć! 

Wirtualna Polska jest partnerem pierwszego wyboru, który dostarcza angażujące informacje, rozrywkę i usługi oraz inspiruje w codziennych decyzjach.  

Działamy w obszarach e-commerce, reklamy i mediów spójnie łącząc technologie. Codziennie pomagamy naszym użytkownikom w sprawach ważnych i nietypowych. 

Dołącz do Wirtualnej Polski na stanowisku Junior Support Services Specialist​🚀 

Zadania:

  • Wsparcie użytkowników w zakresie identyfikowania i rozwiązywania problemów oraz incydentów związanego ze sprzętem lub oprogramowaniem

  • Obsługa systemu ticketowego – realizacja zleceń, współpraca z I i III linią wsparcia

  • Segregacja, analiza, definiowanie i rozwiązywanie zgłoszeń

  • Udzielanie dostępów na podstawie wniosków Konfiguracja i instalacja oprogramowania na komputerach użytkowników

  • Ścisła współpraca wewnątrz zespołu oraz z działami w strukturze IT

  • Wsparcie przy wdrażaniu nowych rozwiązań

  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej

  • Przegląd i utrzymanie urządzeń peryferyjnych w biurze

  • Przygotowanie sprzętu komputerowego dla użytkowników

  • Zarządzanie/inwentaryzacja magazynem sprzętowym

  • Prowadzenie szczegółowej ewidencji sprzętu komputerowego i zainstalowanego na nim oprogramowania

  • Współpraca z dostawcami i serwisantami producentów sprzętu i oprogramowania w zakresie umów serwisowych i gwarancji,

  • Zarządzanie licencjami

Wymagania:

  • 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku 

  • Biegła znajomość systemów operacyjnych Windows i macOS

  • Podstawowa znajomość sieci komputerowych (VPN, DHCP, DNS)

  • Znajomość usług AD, Entra, Exchange, Teams, SharePoint

  • Znajomość pakietu MS Office pozwalająca na szybkie zdiagnozowanie problemu oraz jego rozwiązanie

  • Umiejętność udzielania zdalnego wsparcia technicznego użytkownikom

  • Wysoka kultura osobista, samodzielność, umiejętność zarządzania czasem,

  • Umiejętność współpracy w zespole

Mile widziane:

  • Znajomość obsługi systemu ticketowego Jira ServiceDesk

  • Dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne analizowanie dokumentacji technicznej

Co zyskasz:    

  • Atmosferę współpracy zespołowej opartą o wzajemny szacunek, zaufanie i wsparcie   

  • Otwartość na Twoje inicjatywy i pomysły oraz przestrzeń na kreatywne rozwiązania   

  • Możliwość rozwoju w ramach Holdingu   

  • Dużą swobodę w działaniu bez nadmiaru procedur i biurokracji  

Grupa Wirtualna Polska

Relacje z rekrutacji
Stacjonarnie, Hybrydowo
Inne

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Podobne oferty pracy

Junior Support Services Specialist