Cześć!
Wirtualna Polska jest partnerem pierwszego wyboru, który dostarcza angażujące informacje, rozrywkę i usługi oraz inspiruje w codziennych decyzjach.
Działamy w obszarach e-commerce, reklamy i mediów spójnie łącząc technologie. Codziennie pomagamy naszym użytkownikom w sprawach ważnych i nietypowych.
Dołącz do Wirtualnej Polski na stanowisku Junior Support Services Specialist🚀
Zadania:
Wsparcie użytkowników w zakresie identyfikowania i rozwiązywania problemów oraz incydentów związanego ze sprzętem lub oprogramowaniem
Obsługa systemu ticketowego – realizacja zleceń, współpraca z I i III linią wsparcia
Segregacja, analiza, definiowanie i rozwiązywanie zgłoszeń
Udzielanie dostępów na podstawie wniosków Konfiguracja i instalacja oprogramowania na komputerach użytkowników
Ścisła współpraca wewnątrz zespołu oraz z działami w strukturze IT
Wsparcie przy wdrażaniu nowych rozwiązań
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej
Przegląd i utrzymanie urządzeń peryferyjnych w biurze
Przygotowanie sprzętu komputerowego dla użytkowników
Zarządzanie/inwentaryzacja magazynem sprzętowym
Prowadzenie szczegółowej ewidencji sprzętu komputerowego i zainstalowanego na nim oprogramowania
Współpraca z dostawcami i serwisantami producentów sprzętu i oprogramowania w zakresie umów serwisowych i gwarancji,
Zarządzanie licencjami
Wymagania:
2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
Biegła znajomość systemów operacyjnych Windows i macOS
Podstawowa znajomość sieci komputerowych (VPN, DHCP, DNS)
Znajomość usług AD, Entra, Exchange, Teams, SharePoint
Znajomość pakietu MS Office pozwalająca na szybkie zdiagnozowanie problemu oraz jego rozwiązanie
Umiejętność udzielania zdalnego wsparcia technicznego użytkownikom
Wysoka kultura osobista, samodzielność, umiejętność zarządzania czasem,
Umiejętność współpracy w zespole
Mile widziane:
Znajomość obsługi systemu ticketowego Jira ServiceDesk
Dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne analizowanie dokumentacji technicznej
Co zyskasz:
Atmosferę współpracy zespołowej opartą o wzajemny szacunek, zaufanie i wsparcie
Otwartość na Twoje inicjatywy i pomysły oraz przestrzeń na kreatywne rozwiązania
Możliwość rozwoju w ramach Holdingu
Dużą swobodę w działaniu bez nadmiaru procedur i biurokracji
