Your skills
Dobra znajomość języka angielskiego (B2 min)
Minimun rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (Help Desk, Wsparcie IT itd.)
Umiejętność rozwiązywania problemów IT oraz zarządzania sprzętem komputerowym
Podstawowa wiedza o sieciach i urządzeniach sieciowych
Podstawowa znajomość narzędzi ticketowych (np. ServiceNow) będzie dodatkowym atutem
Dobre zdolności komunikacyjne oraz umiejętność współpracy z użytkownikiem
Your tasks
Rozwiązywanie problemów związanych z Microsoft 365, aplikacjami, maszynami wirtualnymi
Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem (Windows, MacOS), instalacjami i sprzętem komputerowym
Obsługiwanie urządzeń mobilnych, drukarek, sprzętu konferencyjnego (audio i video)
Dbanie o żywotność sprzętu
Zarządzanie lokalnym sprzętem oraz zapleczem technicznym
Przemieszczanie się pomiędzy 2 lokalizacjami klienta w Krakowie (9 min autem)
Be part of us
Hemmersbach dostarcza usługi infrastruktury IT w ponad 190 krajach świata za pośrednictwem swoich 50 spółek zależnych. Obsługujemy wyłącznie wiodące firmy z branży IT. Idziemy o krok dalej – nie tylko zachwycamy naszych klientów, ale także sprawiamy,że swiat staje sie lepszy: 20% naszych zysków przeznaczamy na nasze Direct Actions Hemmersbach Rhino Force i Hemmersbach Kids’ Family. Dlatego wlaśnie Hemmersbach to The Social Purpose IT Company.
