baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai
Hemmersbach logo

Hemmersbach

IT Support - Technik Wsparcia IT

Kraków
IT
Praca
Kraków
IT
Praca
Stacjonarnie, Zdalnie
Inne

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Pełny opis

Your skills

  • Dobra znajomość języka angielskiego (B2 min)

  • Minimun rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (Help Desk, Wsparcie IT itd.)

  • Umiejętność rozwiązywania problemów IT oraz zarządzania sprzętem komputerowym

  • Podstawowa wiedza o sieciach i urządzeniach sieciowych

  • Podstawowa znajomość narzędzi ticketowych (np. ServiceNow) będzie dodatkowym atutem

  • Dobre zdolności komunikacyjne oraz umiejętność współpracy z użytkownikiem

Your tasks

  • Rozwiązywanie problemów związanych z Microsoft 365, aplikacjami, maszynami wirtualnymi

  • Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem (Windows, MacOS), instalacjami i sprzętem komputerowym

  • Obsługiwanie urządzeń mobilnych, drukarek, sprzętu konferencyjnego (audio i video)

  • Dbanie o żywotność sprzętu

  • Zarządzanie lokalnym sprzętem oraz zapleczem technicznym

  • Przemieszczanie się pomiędzy 2 lokalizacjami klienta w Krakowie (9 min autem)

Be part of us

Hemmersbach dostarcza usługi infrastruktury IT w ponad 190 krajach świata za pośrednictwem swoich 50 spółek zależnych. Obsługujemy wyłącznie wiodące firmy z branży IT. Idziemy o krok dalej – nie tylko zachwycamy naszych klientów, ale także sprawiamy,że swiat staje sie lepszy: 20% naszych zysków przeznaczamy na nasze Direct Actions Hemmersbach Rhino Force i Hemmersbach Kids’ Family. Dlatego wlaśnie Hemmersbach to The Social Purpose IT Company.

Hemmersbach

Relacje z rekrutacji
Internet / IT / Nowe Technologie, Transport / Logistyka
Stacjonarnie, Zdalnie
Inne

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Podobne oferty pracy

IT Support - Technik Wsparcia IT