Twoje zadania:
kontakt z klientem - telefoniczny oraz mailowy
obsługa skrzynki mailowej
udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia klientów w wewnętrznym systemie informatycznym
bieżące wyjaśnianie losów przesyłek
monitorowanie i analizowanie raportu kompletności i raportu zaginionych paczek
bieżąca komunikacja na linii kurier/klient/specjalista
monitorowanie statusów oraz prawidłowe procesowanie przesyłek w oddziale
procesowanie zwrotów (awizownia)
współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w zakresie rozwiązywania interwencji i reklamacji
To, czego potrzebujemy od Ciebie:
doświadczenia w pracach administracyjnych
dyspozycyjności - praca zmianowa 6-14, 14-22
bardzo dobrych umiejętności planowania, organizacji pracy własnej i pracy zespołu
znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel
wysokiej kultury osobistej i nastawienia na profesjonalną obsługę klienta
zaangażowania we współpracę z zespołem oraz z klientami
To, co zapewniamy:
pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce
umowę o prace lub umowę zlecenie
możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych
partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej)
platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów
program rekomendacji pracowniczych
możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe)
