Nie ma skutecznego marketingu bez wiedzy o kliencie i dobrej analizy danych! Dział Wiedzy o Kliencie i Analiz Marketingowych to nowy dział w Inter Cars Marketing Services, który wspiera tworzenie konceptów marketingowych i promocyjnych oraz analizuje i ocenia ich wyniki. Analizujemy dane o klientach z różnych źródeł, celem dostarczania wartościowych insightów biznesowych, pozwalając budować lepiej dopasowane do potrzeb klientów Inter Cars działania.
Zadania na stanowisku:
- Analiza danych klienckich z wielu dostępnych w firmie źródeł, celem dostarczania insightów do aktywności marketingowych
- Automatyzacja i rozwój narzędzi analitycznych – tworzenie rozwiązań analitycznych oraz automatycznych raportów ułatwiających pracę oraz podejmowanie decyzji
- Automatyzacja procesów zbierania danych, ich analizy oraz dostarczania na potrzeby marketingu
- Budowa nowych zmiennych na podstawie istniejących danych oraz definiowanie zapotrzebowania na nowe dane do pozyskania
- Estymacja kosztów planowanych działań - tworzenie business case
- Segmentacja klientów - tworzenie segmentacji i ich regularne odświeżanie
- Targetowanie klientów do kampanii promocyjnych na podstawie dostępnych w organizacji źródeł danych
Oczekiwania wobec kandydatów:
- Umiejętność pracowania z danymi: zaawansowane analizy na potrzeby marketingu i sprzedaży , wizualizacja danych, wyciąganie wniosków oraz formułowanie rekomendacji
- Rozumienie danych klienckich
- Bardzo dobra znajomość narzędzi analitycznych – Excel, Oracle Analytics Server, Pyton, Power BI, SQL, Azure Data Explorer
- Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie na poziomie min. B2
- Doświadczenie w analizie danych klienckich min. 3 lata
Oferujemy:
· Zatrudnienie - umowa o pracę na pełen etat
· Wynagrodzenie zasadnicze + premia kwartalna
· Praca w modelu hybrydowym
· Lokalizacja biura: Warszawa / Młociny
· Prywatna opieka medyczna
· Ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach
· Platforma kafeteryjna Worksmile
- Dofinansowanie do nauki j. angielskiego
· Zniżki na ofertę handlową u naszych Filiantów