W JTI cenimy różnorodność, tu każdy może być naprawdę sobą. 46 000 osób z całego świata nieustannie buduje swoją własną historię sukcesu z nami, a 83% pracowników deklaruje zadowolenie z pracy w naszej firmie. Chcesz być częścią tej społeczności? Razem z nami zostań najlepszą wersją siebie! Jaka będzie Twoja historia? Aplikuj teraz!
Co przygotowaliśmy dla Ciebie?
- płatny, sześciomiesięczny staż z możliwością przedłużenia
- przede wszystkim konkrety: już podczas rozmowy kwalifikacyjnej poznasz swojego przyszłego przełożonego, który opowie Ci, czym dokładnie będziesz się zajmował/-a podczas stażu i z kim będziesz pracować
- pracę hybrydową: 50% czasu pracy z biura, 50% z domu
- elastyczny czas pracy z możliwością dopasowania swoich zajęć
- możliwość wyboru biura: w Warszawie lub w Starym Gostkowie k/Łodzi
- możliwość rozwoju przy realizacji ciekawych i odpowiedzialnych projektów
- pracę w przyjaznej atmosferze: w nowoczesnym biurze w zgranym zespole
- konkursy z nagrodami dedykowane stażystom
- szkolenia w zakresie kompetencji miękkich i twardych
- dostęp do zróżnicowanej bazy możliwości rozwojowych
- wspólne integracje ze stażystami z innych obszarów biznesowych
Czym będziesz się zajmować?
- wspieraniem realizacji kampanii wewnętrznych
- organizacją wydarzeń wewnętrznych, spotkań pracowniczych, konkursów itp.
- przygotowywaniem postów do wewnętrznych social mediów, komunikacji mailowych, webinarów
- wspieraniem innych działów w prowadzeniu komunikacji i kampanii wewnętrznych
- sprawami administracyjnymi
Czego nauczysz się u nas na stażu?
- strategicznego podejścia do budowania komunikacji wewnętrznej firmy
- tworzenia kampanii wspierających konkretne cele biznesowe oraz mierzenia ich rezultatów
- współpracy z firmami zewnętrznymi
- podstaw zarządzania komunikacją dla 2500+ pracowników
Będzie Ci łatwiej realizować powyższe zadania, jeśli:
- cechujesz się kreatywnością, komunikatywnością, zaangażowaniem oraz dokładnością
- myślisz analitycznie, potrafisz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje
- wychodzisz z inicjatywą i dobrze organizujesz swój czas pracy
- jesteś otwarty/-a na feedback i sam/-a chętnie się nim dzielisz
- możesz pracować w wymiarze minimum 30h tygodniowo
A w przypadku umiejętności twardych:
- dobrze znasz programy z pakietu MS Office (PowerPoint, Word, Excel) oraz Canvę
- posiadasz prawo jazdy
- znasz język angielski w stopniu pozwalającym na płynną komunikację w międzynarodowym środowisku
- mile widziane: umiejętności graficzne, możliwość przygotowania grafik do postów
Aplikuj już teraz i buduj z nami swoją przyszłość!
Kolejne kroki:
Po złożeniu aplikacji, w ciągu 1-3 tygodni od zamknięcia ogłoszenia o pracę, możesz spodziewać się następujących etapów: Kontakt telefoniczny z rekruterami > Testy kompetencyjne > Rozmowy kwalifikacyjne > Informacja zwrotna o wyniku rekrutacji.
Każdy etap procesu może różnić się w zależności od rodzaju stanowiska.