JTI Polska Sp. z o.o. logo

Staż w Dziale Strategii Aktywacji Konsumenckiej

JTI Polska Sp. z o.o.

Staż w Dziale Strategii Aktywacji Konsumenckiej

JTI Polska Sp. z o.o.

Co przygotowaliśmy dla Ciebie?


  • płatny, sześciomiesięczny staż z możliwością przedłużenia
  • rozwój poprzez udział w ciekawych i odpowiedzialnych projektach
  • pracę w otwartej atmosferze, w zgranym zespole ludzi, którzy lubią się dzielić wiedzą
  • pracę w elastycznych godzinach i trybie hybrydowym
  • konkrety, bo już podczas rozmowy kwalifikacyjnej poznasz swojego przyszłego przełożonego, który opowie Ci, czym dokładnie będziesz się zajmował/-a podczas stażu i z kim będziesz pracować


Czym będziesz się zajmować?


  • koordynacją procesów obsługi konsumentów (w tym także kampanii marketingowych), mając na celu zapewnienie najwyższej jakości obsługi zgłoszeń konsumentów (infolinia, email)
  • współpracą z agencjami zewnętrznymi i weryfikacją jakości ich pracy
  • monitorowaniem i analizowaniem wyników podległych kanałów sprzedaży (raporty Excel, PowerBI)


Będzie Ci łatwiej realizować powyższe zadania, jeśli:


  • posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie nauki (preferowane kierunki związane z marketingiem, zarządzaniem, prowadzeniem projektów i pokrewne)
  • znasz język angielski w stopniu pozwalającym na płynną komunikację w międzynarodowym środowisku
  • bardzo dobrze znasz MS Excel oraz inne aplikacje z pakietu MS Office
  • możesz pracować w wymiarze minimum 30h tygodniowo
Warszawa
Stacjonarnie
Praktyka / Staż
Inne