Co przygotowaliśmy dla Ciebie?
- płatny, sześciomiesięczny staż z możliwością przedłużenia
- rozwój poprzez udział w ciekawych i odpowiedzialnych projektach
- pracę w otwartej atmosferze, w zgranym zespole ludzi, którzy lubią się dzielić wiedzą
- pracę w elastycznych godzinach i trybie hybrydowym
- konkrety, bo już podczas rozmowy kwalifikacyjnej poznasz swojego przyszłego przełożonego, który opowie Ci, czym dokładnie będziesz się zajmował/-a podczas stażu i z kim będziesz pracować
Czym będziesz się zajmować?
- koordynacją procesów obsługi konsumentów (w tym także kampanii marketingowych), mając na celu zapewnienie najwyższej jakości obsługi zgłoszeń konsumentów (infolinia, email)
- współpracą z agencjami zewnętrznymi i weryfikacją jakości ich pracy
- monitorowaniem i analizowaniem wyników podległych kanałów sprzedaży (raporty Excel, PowerBI)
Będzie Ci łatwiej realizować powyższe zadania, jeśli:
- posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie nauki (preferowane kierunki związane z marketingiem, zarządzaniem, prowadzeniem projektów i pokrewne)
- znasz język angielski w stopniu pozwalającym na płynną komunikację w międzynarodowym środowisku
- bardzo dobrze znasz MS Excel oraz inne aplikacje z pakietu MS Office
- możesz pracować w wymiarze minimum 30h tygodniowo