Główne zadania:
Bezpośrednie wsparcie telefoniczne dla użytkowników systemów IT.
Zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi klientów.
Zdalny serwis systemów zainstalowanych u klienta.
Okresowe szkolenia użytkowników systemu.
Profil kandydata:
Znajomość środowiska Windows.
Znajomość programów komputerowych z rodziny Microsoft Office rozumiana jako umiejętność sprawnego i samodzielnego posługiwania się nimi.
Znajomość podstawowych narzędzi bazodanowych, w szczególności podstaw języka SQL.
Doświadczenie w pracach serwisowych systemów informatycznych.
Umiejętność diagnozowania i szybkiego reagowania na problemy klienta.
Zdolności komunikacyjne niezbędne do pracy z klientem.
Samodzielność, staranność i terminowość w realizacji zadań.
Mile widziane:
Znajomość otoczenia prawnego w zakresie Ochrony Zdrowia.
Znajomość prowadzenia rozliczeń z NFZ.
Oferujemy:
Pracując u nas, zyskujesz nie tylko stabilne zatrudnienie, przyjazną atmosferę, czy możliwość współpracy ze świetnymi specjalistami, ale także możesz skorzystać z całego katalogu różnych benefitów, aktywności i możliwości rozwojowych, które wspomagają obszary:
Zdrowie: prywatne ubezpieczenie medyczne, akcje prozdrowotne, prywatne ubezpieczenie na życie
Rozwój: możliwość udziału w szkoleniach wewnętrznych, zewnętrznych i konferencjach, certyfikacje
Rozrywka: imprezy integracyjne, kręgle, imprezy rodzinne: Mikołajki, Dni Dziecka, konkursy firmowe
Sport: karty MultiSport, imprezy sportowe, dofinansowanie do sportu i rekreacji
Przyszłość: Pracowniczy Program Emerytalny
I inne: abonament telefoniczny i internetowy, Kafeteria Benefitów, Zakładowy Fundusz Socjalny, pełne wyposażenie stanowiska pracy, bezpłatny parking firmowy, wyjazdy zagraniczne, firmowa kuchnia.
