baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai
Kamsoft logo

Kamsoft

Konsultant ds. Helpdesk – II Linia Wsparcia

Katowice
IT
Praca
Katowice
IT
Praca
Zdalnie, Stacjonarnie
Inne

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Pełny opis

Główne zadania:
  • Bezpośrednie wsparcie telefoniczne dla użytkowników systemów IT.

  • Zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi klientów.

  • Zdalny serwis systemów zainstalowanych u klienta.

  • Okresowe szkolenia użytkowników systemu.

Profil kandydata:

  • Znajomość środowiska Windows.

  • Znajomość programów komputerowych z rodziny Microsoft Office rozumiana jako umiejętność sprawnego i samodzielnego posługiwania się nimi.

  • Znajomość podstawowych narzędzi bazodanowych, w szczególności podstaw języka SQL.

  • Doświadczenie w pracach serwisowych systemów informatycznych.

  • Umiejętność diagnozowania i szybkiego reagowania na problemy klienta.

  • Zdolności komunikacyjne niezbędne do pracy z klientem.

  • Samodzielność, staranność i terminowość w realizacji zadań.

Mile widziane:

  • Znajomość otoczenia prawnego w zakresie Ochrony Zdrowia.

  • Znajomość prowadzenia rozliczeń z NFZ.

Oferujemy:

Pracując u nas, zyskujesz nie tylko stabilne zatrudnienie, przyjazną atmosferę, czy możliwość współpracy ze świetnymi specjalistami, ale także możesz skorzystać z całego katalogu różnych benefitów, aktywności i możliwości rozwojowych, które wspomagają obszary:

  • Zdrowie: prywatne ubezpieczenie medyczne, akcje prozdrowotne, prywatne ubezpieczenie na życie

  • Rozwój: możliwość udziału w szkoleniach wewnętrznych, zewnętrznych i konferencjach, certyfikacje

  • Rozrywka: imprezy integracyjne, kręgle, imprezy rodzinne: Mikołajki, Dni Dziecka, konkursy firmowe

  • Sport: karty MultiSport, imprezy sportowe, dofinansowanie do sportu i rekreacji

  • Przyszłość: Pracowniczy Program Emerytalny

  • I inne: abonament telefoniczny i internetowy, Kafeteria Benefitów, Zakładowy Fundusz Socjalny, pełne wyposażenie stanowiska pracy, bezpłatny parking firmowy, wyjazdy zagraniczne, firmowa kuchnia.

Kamsoft

Relacje z rekrutacji
Zdalnie, Stacjonarnie
Inne

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Podobne oferty pracy

Konsultant ds. Helpdesk – II Linia Wsparcia