baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai
LiveKid logo

LiveKid

(Junior) Customer Success Manager

Kraków
Sprzedaż
Praca
1-2 lata doświadczenia
Nauki społeczne i pedagogika
Kraków
Sprzedaż
Praca
1-2 lata doświadczenia
Nauki społeczne i pedagogika
5 600  - 6 200 PLN
Netto za miesiąc - B2B
4 700  - 5 300 PLN
Brutto za miesiąc - Umowa zlecenie
Stacjonarnie
B2B, Umowa zlecenie

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

🤓 Skrócony opis

Oferta idealna dla: osób z obszaru Nauki społeczne i pedagogika, Humanistyka i kulturoznawstwo

Szukamy Junior Customer Success Managera, który z empatią i cierpliwością zadba o relacje z klientami oraz pomoże im we wdrożeniu aplikacji. Jeśli masz dobrą organizację, potrafisz rozwiązywać problemy i lubisz pracę z ludźmi, to idealna rola dla Ciebie.

Czeka na Ciebie stabilne zatrudnienie z atrakcyjnym wynagrodzeniem i prowizją, a także pakiet benefitów, w tym opieka medyczna i karta sportowa.

Pracuj w dynamicznym startupie, rozwijaj produkt i ciesz się wolnymi weekendami.

Najciekawsze: Realny wpływ na rozwój produktu, przyjacielskie relacje z klientami i liczne imprezy integracyjne to tylko niektóre z atutów tej oferty.

Pełny opis

➡️ Dlaczego Cię potrzebujemy?

Jako Junior Customer Success Manager, będziesz odpowiedzialny/a za opiekę nad aktualnymi klientami oraz będziesz z nimi budować i utrzymywać relacje. Pomożesz w przypadku gdy pojawią się problemy, a także będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie aplikacji do nowych placówek.

 

No dobra, ale czym konkretnie będziesz się zajmować?

➡️Obsługą klientów firmy: jesteś idealnym kandydatem jeżeli Twoje drugie imię to cierpliwość, a Twoje podejście do Dyrektorów i opanowanie będzie zapewniało ich, że są oni dla nas najważniejsi.

➡️Pomocą naszym klientom: zarówno w prostszych kwestiach jak dodanie zdjęć do aplikacji, jak i comiesięcznym rozliczaniu rachunków.

➡️Stałym wsparciem klientów przy wdrażaniu aplikacji: jeśli przechodziłeś/aś ze swoimi rodzicami/dziadkami przez proces zmiany telefonu z klawiaturą na smartfona i cechował Cię wtedy stoicki spokój, to na pewno odnajdziesz się w pracy z naszymi klientami.

➡️Nawiązywaniem długotrwałych relacji z naszymi klientami: Twoje rozmowy będą na bardzo przyjacielskim poziomie, więc nie zdziw się kiedy Pani Dyrektor będzie z Tobą konsultowała wesele swojej córki. To w Twoich rękach będzie, jakie relacje zbudujesz z naszymi klientami ❤️

➡️Rozwojem produktu: pracując w zespole CS masz realny wpływ na rozwój aplikacji LiveKid. Możesz proponować swoje rozwiązania i zgłaszać pomysły zebrane od klientów. Dobrym pomysłom zawsze mówimy TAK! 💪

➡️Dział CST łączy wszystkich ❤️ Będziesz współpracować z niemal każdym w firmie.

 

Jakie umiejętności i doświadczenie są dla nas ważne?

Nasze wymagania:

➡️Umiesz w cierpliwość, dokładność, empatię i odpowiedzialność: będziesz na co dzień pracować z ludźmi więc są to bardzo ważne cechy w tej roli!

➡️Dobrą organizację masz we krwi, a apkę z kalendarzem na głównym ekranie swojego smartfona: zawsze wiesz co i kiedy zrobić aby mieć wszystko pod kontrolą 🙂

➡️Umiesz poradzić sobie nawet z najbardziej skomplikowanym problemem: niezależnie od tego jak bardzo jest on złożony zawsze potrafisz znaleźć rozwiązanie. Masz zdolność do analitycznego myślenia i kreatywności, co pozwala Ci znaleźć nowe sposoby radzenia sobie z trudnościami 🎉

➡️Słowo multitasking jest Ci doskonale znane i jego zastosowanie w pracy Cię nie odstrasza. Potrafisz się przełączać między tematami, a w różnorodnych tematach czujesz się jak ryba w wodzie 💪

➡️Lubisz swoją pracę i nie trzeba Cię pilnować, popędzać, kontrolować: z przyjemnością angażujesz się w wykonywanie swoich obowiązków. Masz wewnętrzną motywację do osiągania sukcesów i nie wymaga to od innych osób nadzoru czy motywacji. Twój entuzjazm i zaangażowanie pomaga innym współpracownikom w codziennej pracy 👍 


Mile widziane:

➡️Szukamy osób, które obsługę klienta mają we krwi! 😎 Jeżeli masz już doświadczenie na podobnym stanowisku będzie to Twój ogromny atut! 🥇

➡️Znajomość obsługi programów i narzędzi biurowych, m.in. Google Workspace (wcześniej G Suite), Slack, Notion, Trello, Calamari etc.

 

Nasze wartości

Wartości, którymi się kierujemy to: Ownership, Growth mindset, Get it done, Transparency oraz Teamwork and Communication. 💪 No i super (pewnie sobie myślisz), ale co to właściwie znaczy?

💪 Ownership oznacza, że każdy potrafi wziąć odpowiedzialność za swoje działania i decyzje. 

🤯 Growth mindset to przekonanie, że zawsze jest coś nowego do nauczenia się i rozwijania swoich umiejętności. 

🤝 Get it done mówi o tym, że zawsze stawiamy sobie ambitne cele i robimy wszystko, co w naszej mocy, aby je osiągnąć.

😇 Transparency to kluczowa wartość, która pozwala nam na budowanie zaufania i otwartości w relacjach z klientami oraz w naszym zespole.

👊 Teamwork and Communication wszyscy gramy do jednej bramki, szacunek, którym się wzajemnie darzymy jest niezbędny podczas realizacji celów.

 

Co zyskasz dołączając do LiveKid?

➡️ Umowę zlecenie bądź B2B, podczas rozmowy opowiemy Ci o plusach tego drugiego rozwiązania!

➡️ Wynagrodzenie w wysokości 4700-5300 brutto (UZ) lub 5600-6200 netto (B2B).

➡️ Wynagrodzenie prowizyjne: w ostatnich kilku miesiącach było to średnio 1000 PLN brutto!

➡️ Pracę w stałych godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku i zawsze wolne weekendy.

➡️ Jeżeli czujesz, że musisz trochę zmienić klimat to niezależnie od typu umowy mamy dla Ciebie płatne dni wolne. 🌴

➡️ Pracę w jednym z najszybciej rozwijających się startupów w Polsce.

➡️ Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej (Warta), karty sportowej (FitProfit) oraz nauki angielskiego ⚽

➡️ Miejsca parkingowe tuż pod biurem 🚗

➡️ Liczne imprezy integracyjne: w biurze, na mieście, wyjazdowe… No będzie się działo! 🎉

➡️ Pracę w biurze w centrum Starego Podgórza z genialną atmosferą i dużą ilością kawy. I cukierków! 🍬

LiveKid

5 600  - 6 200 PLN
Netto za miesiąc - B2B
4 700  - 5 300 PLN
Brutto za miesiąc - Umowa zlecenie
Stacjonarnie
B2B, Umowa zlecenie

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Podobne oferty pracy

(Junior) Customer Success Manager

5 600 - 6 200 PLN/mies.