Co będziesz robić?
Ściśle współpracować z głównym projektantem działu House Ladies i wspierać w bieżących zadaniach
Śledzić i analizować trendy modowe i lifestylowe oraz szeroko pojęty świat popkultury (social media, wiadomości ze świata itd.)
Rejestrować i aktualizować dane dotyczące kolekcji
Bieżąco wspierać dział trendów
Co jest dla nas ważne?
Pasja do popkultury, branży fashion i bycie na bieżąco z aktualnymi trendami
Aktywne korzystanie z mediów społecznościowych (Instagram, Tik-Tok, Pinterest, YouTube)
Umiejętność analizy i interpretacji danych oraz tworzenia na ich podstawie raportów
Obsługa w stopniu dobrym narzędzi do prezentacji tj. PowerPoint, Canva
Kreatywność i wysokie poczucie estetyki
Wysoka kultura osobista i otwartość na współpracę w grupie
Dobra organizacja pracy, umiejętność porządkowania informacji i zadań
Samodzielność i chętne podejmowanie inicjatywy
Znajomość języka angielskiego w stopniu min. B2 w mowie i piśmie
Mile widziane wykształcenie wyższe w dziedzinie marketingu, socjologii, projektowania mody i kierunków pokrewnych
Co oferujemy?
Pracę w największej polskiej firmie modowej o międzynarodowym zasięgu
25% zniżki na zakupy w salonach marek LPP (Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay) - dla Ciebie i Twoich bliskich
Umowę bez okresu próbnego
Opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
Program wsparcia pracowników heLPP - bezpłatne i anonimowe porady w 3 obszarach: psychologicznym, finansowym i prawnym
Dofinansowanie do studiów podyplomowych oraz kursu języka angielskiego (po przepracowaniu min. 3 miesięcy)
Codzienna praca na nowoczesnym sprzęcie oraz rozwiązaniach pakietu Microsoft
Dostęp do platformy e-learningowej z bogatą ofertą darmowych kursów i szkoleń
Nieformalną atmosferę pracy i pełną swobodę w wyrażaniu siebie
Darmowy parking samochodowy oraz rowerowy
