W TEJ ROLI BĘDZIESZ ODPOWIADAĆ ZA:
budowanie perswazyjnych kampanii reklamowych kierowanych do młodych
budowanie efektywnych działań mediowych
poszukiwanie nowych trendów na rynku
zarządzanie budżetem
ZAAPLIKUJ, JEŚLI:
social media nie mają przed Tobą tajemnic
świat gamingu nie jest ci obcy
lubisz pracę opartą na insight’ach konsumenckich
chcesz pracować w oparciu o dane i wiedzę z badań
chcesz tworzyć i egzekwować strategię komunikacji
chcesz mieć wpływ na kształt reklam i dobór mediów
chcesz powalczyć o najwyższe pozycje w trackingach i statuetki Effie
Oraz:
dobrze rozumiesz potrzeby młodego konsumenta
znasz tajniki mediów online i sprawnie się w nich poruszasz (w szczególności TikTok, YouTube, Snapchat)
lubisz poszukiwać trendy i nowinki rynkowe
umiesz przygotowywać prezentacje i ciekawie przedstawiać je przed odbiorcami
lubisz pracę w oparciu o mierzalne cele i wnioski
chcesz pracować w kliku osobowym zespole
komunikujesz się w j. angielskim
TWÓJ ROZWÓJ:
programy rozwojowe, np.: Z energią po zdrowie, Piątki z rozwojem, ODnowa (program wspierający pracę i zarządzanie w środowisku zdalnym i hybrydowym)
szkolenia merytoryczne oraz programy rozwijające kompetencje przyszłości
możliwość udziału w konsultacjach rozwojowych i rekrutacyjnych w ramach wewnętrznego rynku pracy
wsparcie w opracowaniu indywidulanych planów rozwojowych i odkrywaniu mocnych stron wykorzystując podejście Instytutu Gallupa
DOSTANIESZ OD NAS:
możliwość udziału w rekrutacji wewnętrznej
możliwość pracy w systemie hybrydowym
zniżki u partnerów
dofinansowanie do opieki medycznej LuxMed
dofinansowanie do karty Multisport
dofinansowanie ubezpieczenia Uniqua
dofinansowanie świąt, wypoczynku, ZFŚS
dostęp do aplikacji Legimi, LinkedIn Learning, do nauki języków obcych
rozwój zainteresowań w ramach Pasji mBanku
nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach programu poleceń
