W TEJ ROLI BĘDZIESZ ODPOWIADAĆ ZA:
analizowanie danych dotyczących klientów i na tej podstawie budowanie kampanii marketingu bezpośredniego
pomiar efektywności prowadzonych działań
przygotowywanie w oparciu o dane rekomendacji dotyczących zarządzania portfelem realizowanych kampanii
współpracę z innymi jednostkami, w szczególności odpowiedzialnymi za sprzedaż produktów bankowych
poszukiwanie nowych trendów i rozwiązań w zakresie analizy danych i marketingu bezpośredniego
udział w projektach analitycznych
ZAAPLIKUJ, JEŚLI:
jesteś absolwentem kierunków ścisłych lub ekonomicznych lub jesteś studentem ostatnich lat mogącym pracować na pełen etat
masz bardzo dobre wyniki w nauce
masz doświadczenie udziału w projektach lub doświadczenie zawodowe na stanowisku analitycznym
cechuje Cię umiejętność analitycznego oraz krytycznego myślenia
jesteś osobą komunikatywną, która potrafi uzasadnić swoje zdanie w oparciu o dane
znasz język SQL w zakresie pozyskiwania informacji biznesowej z baz danych (lub masz wysoką motywację do jego nauki)
dobrze znasz Excela
swobodnie posługujesz się językiem angielskim (B2)
TWÓJ ROZWÓJ:
możliwość udziału w procesach rekrutacji wewnętrznej
programy rozwojowe, np.: Z energią po zdrowie, Piątki z rozwojem, ODnowa (program wspierający pracę i zarządzanie w środowisku zdalnym i hybrydowym)
szkolenia merytoryczne oraz programy rozwijające kompetencje przyszłości
możliwość udziału w konsultacjach rozwojowych i rekrutacyjnych w ramach wewnętrznego rynku pracy
wsparcie w opracowaniu indywidulanych planów rozwojowych i odkrywaniu mocnych stron wykorzystując podejście Instytutu Gallupa
możliwość pracy w systemie hybrydowym
możliwość aktywnego udziału w organizacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, Pol’and’Rock Festival oraz wspierania innych dobroczynnych inicjatyw
