W TEJ ROLI BĘDZIESZ ODPOWIADAĆ ZA:
przeprowadzanie analiz biznesowych i ich wizualizacja
przygotowywanie raportów cyklicznych
prezentowanie wyników i wniosków z analiz
współpraca z analitykami i przedstawicielami wewnętrznego biznesu
pomoc w obsłudze procesów sprzedażowych - wdrażaniu promocji oszczędnościowych i akcji specjalnych
Dzięki tym praktykom zdobędziesz wiedzę z zakresu, w jaki sposób:
odpowiadamy za kreowanie konkurencyjnej oferty produktów podstawowych i oszczędnościowych
kształtujemy ceny poszczególnych produktów w ramach strategii segmentowej oraz strategii Banku dla poszczególnych segmentów na rynku polskim
analizujemy w praktyce dane i jak one wpływają na decyzje biznesowe
zarządzamy projektami biznesowymi
budujemy procesy sprzedażowe dla klientów Banku
ZAAPLIKUJ, JEŚLI:
masz status studenta/ki lub/i absolwenta/ki, preferowane kierunki: analiza danych, ekonometria, finanse, rachunkowość, itp.
masz podstawową wiedzę o produktach oszczędnościowych
znasz bardzo dobrze MS Office (szczególnie Excel) i SQL (podstawy PowerBI będą dodatkowymi atutami)
masz zdolność analitycznego myślenia – wyciągania i formułowania jasnych wniosków, generowania rekomendacji
dobrze czujesz się w pracy zespołowej, chętnie dzielisz się, jak i czerpiesz z wiedzy innych
TWÓJ ROZWÓJ:
możliwość nauki od topowych ekspertów
wsparcie opiekuna merytorycznego oraz opiekuna HR
udział w projektach na styku różnych zespołów
wykłady, warsztaty, szkolenia, spotkania z inspirującymi ludźmi
dostęp do wewnętrznych programów rozwojowych Grupy mBank
BENEFITY:
wsparcie mentora
możliwość dostosowania godzin pracy do zajęć na uczelni
zatrudnienie na umowę o pracę
możliwość częściowej pracy zdalnej (nie dotyczy praktyk w oddziałach banku)
dodatkowe 2 dni urlopu szkolnego przy okazji sesji
możliwość udziału w szkoleniach i warsztatach
pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, darmowy dostęp do ebooków i platformy e-learningowej)
perspektywy rozwoju w mBanku
