W TEJ ROLI BĘDZIESZ ODPOWIADAĆ ZA:
wsparcie w projekcie mapowania ścieżek klientów mLeasingu oraz identyfikacji kluczowych punktów styku
współudział w realizacji badań satysfakcji klientów (NPS, analiza komentarzy, badania jakościowe i ilościowe)
analiza głosu klienta oraz opracowywanie wniosków i rekomendacji na podstawie danych zebranych w procesie reklamacji
współtworzenie i proponowanie rozwiązań wpływających na poprawę doświadczeń klientów
Dzięki tym praktykom zdobędziesz wiedzę z zakresu:
budowania pozytywnych doświadczeń klientów mLeasing (customer experience)
specyfiki klienta mLeasing, sprzedaży leasingowej i zarządzania sprzedażą, mechanizmów rynku leasingu i automotive
umiejętności analizy danych
ZAAPLIKUJ, JEŚLI:
posiadasz status studenta/ki lub absolwenta/ki, preferowanych kierunków biznesowych lub technicznych: CX/UX, socjologia, antropologia, marketing, badania rynku, zarządzanie lub pokrewne
masz podstawową wiedzę z zakresu badań jakościowych i ilościowych
jesteś osobą komunikatywną i otwartą na pracę w zespole oraz z klientem
wyróżnia Cię umiejętność identyfikacji problemów, analizy ich przyczyn i rekomendowania skutecznych rozwiązań
dobrze czujesz się w analizie danych i wyciągania wniosków na podstawie wyników badań
dobrze znasz język angielski, min. B2
masz chęć do nauki i pogłębiania swojej wiedzy
TWÓJ ROZWÓJ:
możliwość nauki od topowych ekspertów
wsparcie opiekuna merytorycznego oraz opiekuna HR
udział w projektach na styku różnych zespołów
wykłady, warsztaty, szkolenia, spotkania z inspirującymi ludźmi
dostęp do wewnętrznych programów rozwojowych Grupy mBank
BENEFITY:
wsparcie mentora
możliwość dostosowania godzin pracy do zajęć na uczelni
zatrudnienie na umowę o pracę
możliwość częściowej pracy zdalnej (nie dotyczy praktyk w oddziałach banku)
dodatkowe 2 dni urlopu szkolnego przy okazji sesji
możliwość udziału w szkoleniach i warsztatach
pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, darmowy dostęp do ebooków i platformy e-learningowej)
perspektywy rozwoju w mBanku
