W TEJ ROLI BĘDZIESZ ODPOWIADAĆ ZA:
wdrażanie nowych rozwiązań dla firm w obszarze finansowania,
tworzenie value proposition dla klientów firmowych;
tworzenie i realizacja strategii sprzedaży w obszarze produktów finansowania fir
pracę z procesami kredytowymi w obszarze finansowania firm;
obsługę negocjacji cenowych oraz dyspozycji klientów, wsparcie kanałów sprzedaży
Dzięki tym praktykom zdobędziesz wiedzę z zakresu:
specyfiki klienta firmowego oraz produktów bankowych dla firm
działania kanałów sprzedaży
umiejętności analitycznych – analizy baz danych, analizy sprzedaży
podstaw tworzenia transakcji kredytowych
poszerzysz kompetencję negocjacyjne oferty cenowej dla klientów
współpracy z jednostkami Banku oraz spółkami z Grupy mBanku w ramach produktów finansowania firm, z szczególnym uwzględnieniem obszaru kanałów sprzedaży
ZAAPLIKUJ, JEŚLI:
jesteś studentem/ką lub absolwentem/ką do trzech lat od ukończenia studiów, preferowanych kierunków: ekonomia, bankowość, finanse i rachunkowość, itp.
masz podstawową wiedzę bankową, wiesz co oznacza klient firmowy i z jakich produktów może korzystać
posiadasz umiejętności analityczne – analizowaniem zebranych danych, konstruowaniem wniosków i rekomendacji
cechuje Cię otwartość i dociekliwość, gotowość do zdobywania nowej wiedzy
umiesz organizować swoją pracę, ustalać priorytety
jesteś osobą otwartą na pracę w różnorodnym zespole, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem
TWÓJ ROZWÓJ:
możliwość nauki od topowych ekspertów
wsparcie opiekuna merytorycznego oraz opiekuna HR
udział w projektach na styku różnych zespołów
wykłady, warsztaty, szkolenia, spotkania z inspirującymi ludźmi
dostęp do wewnętrznych programów rozwojowych Grupy mBank
