W TEJ ROLI BĘDZIESZ ODPOWIADAĆ ZA:
tworzenie i opiniowanie we współpracy z właścicielami biznesowymi procedur pracy i wytycznych dla pracowników obsługi klientów
analizę sugestii zmian do procedur pracy i wytycznych (wdrażanie niezbędnych zmian)
prowadzenie przeglądów zmian aktów wewnętrznych i zewnętrznych
analizę koncepcji zmian w procesach produktowych banku i ocena ich wpływu na procedury pracy oraz wytyczne
zapewnienie prawidłowego przebiegu procesu legislacyjnego
współpracę w przebudowie procedur pracy na schematy blokowe dla pracowników
rejestrację oraz dystrybucję procedur pracy i wytycznych w dedykowanych systemach informatycznych
Dzięki tym praktykom zdobędziesz wiedzę z zakresu:
przebiegu procesów KYC (know your customer) w banku
produktów oraz procesów funkcjonujących w banku
przekładania biznesowych założeń procesu na wytyczne i procedury dla pracowników
zasad legislacji wewnętrznej oraz narzędzi wykorzystywanych w procesie
współpracy między departamentami oraz struktury organizacji
ZAAPLIKUJ, JEŚLI:
jesteś studentem/ką lub skończyłeś/aś studia w ciągu ostatnich trzech lat na kierunkach: ekonomia, bankowość, finanse i rachunkowość, itp.
masz podstawową wiedzę w zakresie bankowości, produktów bankowych
znasz bardzo dobrze MS Office, szczególnie Word
jesteś osobą komunikatywną, gotową do zmian i wprowadzania innowacji
wyróżnia Cię dokładność oraz wysoka dbałość o jakość i poprawność językową sporządzanych dokumentów
dobrze organizujesz swoją pracę, dbasz o staranność i dokładność realizacji powierzonych zadań
umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów
TWÓJ ROZWÓJ:
możliwość nauki od topowych ekspertów
wsparcie opiekuna merytorycznego oraz opiekuna HR
udział w projektach na styku różnych zespołów
wykłady, warsztaty, szkolenia, spotkania z inspirującymi ludźmi
dostęp do wewnętrznych programów rozwojowych Grupy mBank
