tl;dr
Junior Finance Specialist w Mars (Royal Canin Niepołomice 6m lub Mars Wrigley Warszawa 12m) dla osób z pierwszym doświadczeniem w finansach (max 5 lat). Główne wymagania: bardzo dobry angielski i umiejętność analizy dużych zbiorów danych - wymagane podstawowe doświadczenie w finansach. Oferują program rozwojowy w międzynarodowym środowisku finansowym z szansą na stałe zatrudnienie. Hybrid work plus atrakcyjne benefity: relokacja >100km, możliwość przychodzenia z psem i pełen pakiet socjalny. Najciekawsze: praca w międzynarodowym zespole i rozwój w kierunku business partnera. Idealna propozycja dla studentów/absolwentów: finanse, rachunkowość, controlling lub pokrewne kierunki ekonomiczne z pierwszym doświadczeniem w finansach.
____________________________
Program Mars Young Professionals to więcej niż staż. Program powstał z myślą o tych, którzy znajdują się na początku swojej kariery zawodowej i od samego jej startu chcą zdobywać kluczowe kompetencje i niezbędne umiejętności, a przy tym nie boją się wyzwań. W ramach programu, na 12 miesięcy wcielisz się w rolę specjalisty w dziale Marketingu i zostaniesz liderem/ liderką prawdziwego projektu biznesowego. To pierwszy krok, aby wejść do świata Mars i zostać z nami na dłużej.
O dziale:
Dział Finansów to nieoceniony partner biznesowy dla naszych działów rynkowych i fabrycznych. Napędzamy rentowny wzrost i podejmowanie właściwych decyzji inwestycyjnych, zapewniamy wydajność operacji finansowych, generowania i analizowania danych oraz dbamy o zgodność z lokalnymi i korporacyjnymi wytycznymi. Realizujemy naszą misję poprzez dobre zrozumienie wyników biznesowych, analizę trendów oraz planowanie scenariuszowe. Dzięki naszej ekspertyzie zespoły operacyjne mogą podejmować lepsze decyzje i odpowiednio zarządzać ryzykiem.
W dziale Finansów oferujemy w tym roku dwa stanowiska na programie Mars Young Professionals: jedna rola Junior Finance Specialist w Royal Canin (Niepołomice, 6 msc), druga rola Junior Finance Specialist w Mars Wrigley (Warszawa, 12 msc).
Twoja rola:
Dołączając do zespołu Corporate Affairs Royal Canin w regionie Centralnej i Północnej Europy będziesz wspierać komunikację wewnętrzną oraz programy zaangażowania Współpracowników w czasie transformacji do większej organizacji. Będziesz również zarządzać kanałami komunikacji oraz tworzyć inspirujące treści przy użyciu różnych narzędzi. Rola ta wspiera komunikację związaną z zarządzaniem zmianą oraz odpowiada za organizację wydarzeń wewnętrznych.
Czego się nauczysz?
- rozwijania umiejętności operacji finansowych i partnerstwa biznesowego w środowisku międzynarodowym;
- generowania i analizowania danych w celu dostarczania wartościowych insightów biznesowych;
- identyfikowania obszarów do poprawy i wdrażania usprawnień w procesach finansowych;
- współpracy z zespołami z różnych rynków i kultur w strukturze międzynarodowej organizacji;
- zapewnienia zgodności i ładu finansowego w działalności operacyjnej firmy.
Nasze wymagania:
Poszukujemy ambitnych, nastawionych na działanie i współpracę osób, które są otwarte na naukę i nowe wyzwania, oraz:
- bardzo dobrze znają język angielski;
- posiadają pierwsze doświadczenie w obszarze finansów (maksymalnie do 5 lat)
- potrafią generować analizy i wyciągać wnioski na podstawie dużych zbiorów danych
To oferujemy:
- umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia po programie;
- elastyczny czas pracy oraz możliwość łączenia pracy zdalnej z pracą z biura;
- system premiowy uzależniony od wyników biznesowych;
- pełen pakiet benefitów: najlepszą opiekę medyczną, dofinansowanie karty sportowej i wydarzeń kulturalnych, ubezpieczenie na życie, pakiet oszczędnościowy, bonus świąteczny;
- bonus relokacyjny, jeśli dołączenie na program będzie wymagało od Ciebie relokacji (powyżej 100km);
- możliwość zabierania do biura psa.
