Kogo szukamy?
Szukamy Marketing Specialist, który/a obejmie samodzielną rolę i będzie odpowiedzialny/a za stworzenie oraz realizację strategii marketingowej Media Choice. Jeśli cenisz sobie autonomię w działaniu, specjalizujesz się w content marketingu i chcesz mieć realny wpływ na rozwój marki – ta oferta jest dla Ciebie!
TWOJE PRZYSZŁE ZADANIA:
tworzenie i realizacja strategii marketingowych – planowanie działań i ich realizacja,
content marketing i SEO – tworzenie treści na bloga firmowego, materiały eksperckie (e-booki, case studies, prezentacje) oraz zarządzanie działaniami SEO,
social media marketing – zarządzanie firmowymi profilami, głównie na LinkedIn, w Meta i Google Moja Firma,
organizacja webinarów i eventów online – koordynacja i promocja wydarzeń we współpracy z ekspertami,
zarządzanie newsletterami – tworzenie treści i optymalizacja kampanii e-mail marketingowych,
kampanie reklamowe – współpraca z działem performance i kreatywnym w zakresie paid ads (wyszukiwarka Google i social ads),
samodzielne zarządzanie projektami marketingowymi, w tym briefowanie grafików czy innych podwykonawców,
optymalizacja UX i treści strony www – testowanie, wdrażanie ulepszeń i nadzorowanie aspektów technicznych,
nadzorowanie poprawnego wykorzystywania identyfikacji wizualnej w prezentacjach i innych materiałach,
Public Relations – współpraca z mediami branżowymi i budowanie wizerunku marki,
przygotowywanie prezentacji – wsparcie zarządu i zespołu w tworzeniu materiałów na wystąpienia branżowe oraz na potrzeby wewnętrzne,
śledzenie trendów i analiza działań – proponowanie nowych inicjatyw oraz raportowanie wyników,
project management – zarządzanie kalendarzem aktywności marketingowej firmy oraz raportowanie wykonanych zadań,
koordynacja zamówień i wysyłki, w tym prezentów dla klientów, gadżetów firmowych oraz materiałów do druku.
CZEGO OCZEKUJEMY?
minimum 2 lata doświadczenia w marketingu (preferowane w sektorze B2B w branży mediowej lub marketingowej),
potwierdzonej doświadczeniem umiejętności zarządzania profilem marki na LinkedIn,
skutecznej optymalizacja artykułów pod SEO,
podstawowej obsługi narzędzi takich jak PowerPoint, Figma, Canva,
doświadczenia w samodzielnej obsłudze platformy do e-mail marketingu oraz realizacji webinarów,
umiejętność współpracy i koordynacji działań w projektach wymagających zaangażowania Grafika, SEM & Paid Social Specialist i/lub Analityka,
samodzielności, kreatywności i proaktywności,
umiejętności skutecznej organizacji pracy,
praktyczna znajomości narzędzi takich jak Microsoft Office, GetResponse, Senuto, Google Analytics 4, Hotjar,
dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
Poznaj korzyści
BUDŻET SZKOLENIOWY
CO MIESIĄC DOFINANSOWANIA W MYBENEFIT
SPOTKANIA INTEGRACYJNE
DODATKOWE BENEFITY PRZY STAŻU 3+
PRYWATNA OPIEKA MEDYCZNA
PRACA OD GODZ.: 8:00 LUB 9:00
URODZINOWY DZIEŃ WOLNY OD PRACY
ZWIERZAK W BIURZE
