Metrohouse Franchise logo

Młodszy Specjalista w Dziale Marketingu i PR

Metrohouse Franchise

Młodszy Specjalista w Dziale Marketingu i PR

Metrohouse Franchise

Metrohouse Franchise S.A. jest właścicielem największej w Polsce sieci biur nieruchomości Metrohouse. Obecnie poszukujemy kandydata/-tki do wsparcia bieżących aktywności Działu Marketingu i PR.

Osoba, której poszukujemy będzie wykonywać zadania Działu Marketingu i PR. Oprócz typowych aktywności marketingowych będą to także zadania administracyjne i organizacyjne.

Poszukujemy osoby:

  • Energicznej, kreatywnej, pełnej pomysłów
  • Dokładnej, punktualnej, dobrze zarządzającej swoim czasem pracy i potrafiącej skrupulatnie rozliczać się z powierzonych zadań
  • Otwartej, komunikatywnej, potrafiącej szybko reagować na potrzeby marketingowe Partnerów Metrohouse
  • Lubiącej uczyć się nowych umiejętności i sprawnie wykorzystywać posiadaną wiedzę w praktyce
  • Dobry poziom Worda i Excela obowiązkowo, Adobe InDesign – mile widziany (poza Canvą oczywiście)
  • Wykazującej się tzw. „lekkim piórem” – umiejętnością pisania na wybrane tematy
  • Znającej różnorakie narzędzia i aplikacje pomocne w codziennej pracy marketera
  • Mającej wiedzę o aktualnych trendach w social media
  • Potrafiącej wykorzystywać narzędzia AI w bieżącej pracy
  • Zainteresowanie nieruchomościami/finansami będzie dodatkowym atutem
  • Znającej język angielski w stopniu komunikatywnym
  • Mile widziani także studenci ostatnich lat kierunków związanych z marketingiem

Twoje zadania

  • Koordynacja zamówień marketingowych dla placówek Metrohouse
  • Opracowywanie materiałów reklamowych
  • Obsługa mediów społecznościowych
  • Zarządzanie treścią na stronie www
  • Współpraca z portalami internetowymi
  • Udział w opracowywaniu działań reklamowych
  • Organizacja spotkań firmowych, konferencji, imprez okolicznościowych
  • Tworzenie grafik, prezentacji, raportów
  • Komunikacja wewnętrzna

Dlaczego warto?

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie będącej liderem branży pośrednictwa w obrocie nieruchomościami
  • Przyjazna atmosfera pracy, wsparcie ze strony najbliższych współpracowników z branży nieruchomości i finansów
  • Różnorodne wyzwania, które sprawią, że każdy dzień będzie inny
  • Możliwość pracy w międzynarodowej firmie, co ułatwia wymianę doświadczeń i pomysłów
  • Pracujemy w Centrali firmy na warszawskim Mokotowie. Po okresie próbnym możliwość pracy zdalnej w wymiarze 1 dnia w tygodniu.

Jesteś zainteresowana/-y? Prześlij nam swoje CV! Praca czeka

Informacje Prawne

Prosimy o dołączenie klauzuli RODO o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji.

Warszawa
Stacjonarnie
Praca
Umowa o pracę