KOGO SZUKAMY:
Osoby, która chce rozwijać swoje umiejętności strategiczne, wykorzystując przy tym holistyczną wiedzę mediową.
Jako (JUNIOR) MEDIA PLANNER będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który zmienia cele biznesowe naszych Klientów w skuteczne cele mediowe. AP buduje relacje oparte na zaufaniu, proponując przy tym nasze innowacyjne rozwiązania.
CO BĘDZIESZ ROBIĆ:
planować oraz nadzorować kampanie online (i offline),
monitorować i raportować wyniki kampani,
kontaktować się z Klientem,
przygotowywać raporty, analizy i prezentacje,
rozliczać prowadzone projekty z księgowością,
kontaktować się z dostawcami rozwiązań reklamowych na potrzeby realizacji kampanii.
Czego potrzebujesz do wykonywania powyższych zadań?
podstawowej wiedzy z zakresu planowania mediów online/ offline,
doświadczenia w obsłudze Klienta,
swobodnego poruszania się PowerPoint i Excel,
znajomości języka angielskiego (B2),
chęci do analizowania dużych zbiorów danych oraz wyciągania wniosków.
CZEGO MOŻESZ SIĘ PO NAS SPODZIEWAĆ:
umowy o pracę,
benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej, opieki medycznej, zniżki na kantynę,
workation po pół roku pracy,
cotygodniowych śniadań w biurze dla wszystkich,
cyklicznych spotkań integracyjnych,
rozbudowanej oferty szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
technologii – pracujemy na narzędziach, które naprawdę mogą zoptymalizować Twój czas pracy,
programu poleceń dla dołączających współpracowników z zewnątrz,
możliwości rozwoju wewnątrz naszych spółek – rozumiemy chęć zmiany ścieżki kariery, wyboru ścieżki eksperckiej albo managerskiej,
świetnie zorganizowanego programu Induction, dzięki któremu Twoje pierwsze dni pracy będą mniej stresujące,
ponadto jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę i chętnie dzielimy się wiedzą.
