Twój zakres obowiązków
Prowadzenie i aktualizacja profili Japan Motors na Instagramie, Facebooku i LinkedIn oraz wizytówek salonów dealerskich na Google Business Profile
Tworzenie angażujących postów i treści wideo dostosowanych do grupy docelowej
Planowanie kampanii reklamowych w Meta Ads
Współpraca z agencją zewnętrzną w zakresie aktualizacji stron firmowych
Zarządzanie kanałami afiliacyjnymi marek Japan Motors
Koordynowanie opracowania materiałów graficznych oraz zamówień na materiały marketingowe (m.in. broszury, gadżety, tablice informacyjne, dekoracje salonów)
Wsparcie Koordynatora ds. Marketingu w codziennych zadaniach
Nasze wymagania
Wykształcenie wyższe (marketing, PR, reklama lub pokrewne)
Pierwsze doświadczenie w marketingu, najlepiej w branży usług marketingowych lub sprzedażowych
Kreatywność, komunikatywność i umiejętność tworzenia angażujących treści
Samodzielność i dobra organizacja pracy
Znajomość narzędzi analitycznych (Facebook Insights, Google Analytics)
Umiejętność monitorowania efektywności działań marketingowych
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint)
Mile widziane
Pasja do motoryzacji i znajomość branży
Doświadczenie w produkcji materiałów wideo, w tym reels
To oferujemy
Pracę pełną wyzwań u lidera rynku w branży motoryzacyjnej
Partnerską atmosferę pracy, w której cenimy dobrą komunikację i wsparcie współpracowników
Aktywny udział w interesujących i rozwojowych projektach oraz stałą możliwość podnoszenia kwalifikacji
Przejrzyste zasady wynagradzania premiujące osiągane wyniki
Różnorodne benefity pozapłacowe dla naszych pracowników i ich rodzin, w tym opiekę medyczną (LuxMed), dofinansowanie kart Benefit MultiSport, ubezpieczenia społeczne i inne
Możliwość skorzystania ze zniżek na produkty i usługi Holding1 (m.in. zakup lub wynajem auta na preferencyjnych warunkach)
Grupowe Ubezpieczenie
Programy i konkursy promujące zdrowy tryb życia
Dofinansowanie inicjatyw społecznych realizowanych przez pracowników poza godzinami pracy