Zakres obowiązków:
- Kompleksowa obsługa projektów pod względem analitycznym, raportowym i systemowym
- Przygotowywanie raportów biznesowych dla Klientów oraz na potrzeby wewnętrzne
- Przygotowywanie danych do raportowania
- Przygotowywanie oraz rozwój narzędzi analitycznych
- Dbanie o jakość zbieranych danych
- Monitorowanie wyników oraz przygotowywanie na ich podstawie wniosków i rekomendacji
- Przygotowywanie prezentacji i wizualizacji danych
- Współpraca z innymi działami w ramach bieżących obowiązków i trwających projektów
- Spotkania z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym celem wypracowania koncepcji dla raportowania
- Reprezentowanie Grupy OEX na spotkaniach z Klientami
Wymagania:
- Zaawansowana i praktyczna znajomość MS Excel
- Znajomość Power BI i Power Query, SQL
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego min. B2
- Zdolność do wyciągania wniosków na podstawie analizy danych oraz rekomendowania rozwiązań biznesowych
- Komunikatywność, samodzielność i zaangażowanie
- Kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań
- Umiejętność pracy w Zespole
- Umiejętność rozwiązywania problemów, elastyczność oraz dążenie do inicjatywy
- Otwartość na zmiany i chęć dostosowania się do dynamicznego środowiska
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie, działającej ponad 20 lat na rynku
- Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B
- Możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Szkolenia (zarówno specjalistyczne jak i interpersonalne)
- Zespół dzielący się wiedzą i doświadczeniem
- Pracę w trybie hybrydowym po okresie wdrożenia
- Wygodne biuro dopasowane do różnych stylów pracy
- Udział w wydarzeniach integracyjnych
- Dostęp do benefitów firmowych (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na życie)
