JAKIE WYZWANIA DLA CIEBIE PRZYGOTOWALIŚMY:
Analiza danych marketingowych i sprzedażowych, w tym ruchu na stronie i w aplikacji mobilnej, oraz wyciąganie odpowiednich wniosków.
Opracowywanie rekomendacji kampanii na podstawie przeprowadzonych analiz.
Proaktywne identyfikowanie szans i zagrożeń biznesowych w dostępnych danych ilościowych i jakościowych.
Samodzielne prowadzenie projektów analitycznych z zakresu digital, zapewnienie spójności i poprawności danych.
Automatyzacja procesów, w tym aktualizacja raportów.
Integracja z zewnętrznymi dostawcami danych.
DIGITAL DATA ANALYST W NASZEJ DRUŻYNIE TO ZAWODNIK, KTÓRY:
Posiada doświadczenie na tym lub pokrewnym stanowisku.
Swobodnie porusza się w świecie danych — potrafi analizować duże zbiory zarówno w kontekście finansowym, jak i zachowań klientów.
Bardzo dobrze zna narzędzia analityczne, takie jak GA4, Google Tag Manager, Google Data Studio, Firebase.
Jest zaprzyjaźniony z programami takimi jak Google Spreadsheet, Excel, Looker Studio i Power BI.
Potrafi wyciągać wnioski z danych, a na ich podstawie opracowywać trafne rozwiązania i przedstawiać rekomendacje dla biznesu (w tym dla Product Ownerów).
Zagadnienia takie jak tagowanie, ścieżka klienta czy Core Web Vitals nie są mu obce.
Umie prezentować złożone dane w sposób przejrzysty i zrozumiały – zarówno dla zespołów technicznych, jak i nietechnicznych.
Swobodnie posługuje się językiem angielskim.
Mile widziane będzie także doświadczenie z narzędziami takimi jak:
BigQuery, SQL, Airflow, Google Search Console, AppsFlyer.
BENEFITY:
Multisport
LuxMed
Mindgram
Platforma rozwojowa HCMDeck
Szkolenia dla pracowników
Ubezpieczenie grupowe
Imprezy integracyjne
Siłownia blisko biura
Treningi biegowe
Zniżka do 4F, Outhorn, Under Armour, Sport Style Story,
Biznes Liga,
Nowoczesne biurro
Parking na samochody/rowery
