Nasze wymagania:
jesteś absolwentką/tem (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, administracja, zarządzanie)
masz min. rok doświadczenia zawodowego w dziale kadrowo-płacowym
znasz język angielski lub niemiecki w stopniu komunikatywnym (znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem)
potrafisz naliczać listy płac oraz rozliczać czas pracy w różnych systemach czasu pracy w stopniu podstawowym
znasz zagadnienia dotyczące prawa podatkowego, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
potrafisz obsługiwać programy MS-Office
potrafisz prowadzić dokumentację kadrowo-płacową,
posiadasz poczucie odpowiedzialności i pełnego zaangażowania w powierzone zadania
jesteś dyspozycyjny/a do pracy w pełnym wymiarze godzin
umiesz pracować w zespole oraz efektywnie organizować pracę własną,
mile widziana: praktyczna znajomość programu R2 Płatnik/Optima
Twoja rola w OWAP:
naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców zatrudnionych u klientów,
rozliczanie czasu pracy,
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej klientów,
rejestrowanie/wyrejestrowywanie pracowników w ZUS,
sporządzanie deklaracji podatkowych, ZUS, PFRON,
współpraca z instytucjami: ZUS, US, PFRON, PIP, GUS,
tworzenie zestawień kadrowo-płacowych na potrzeby klienta,
wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym,
rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych.
Dołączając do nas zyskasz:
stabilne zatrudnienie i atrakcyjny system wynagradzania,
rozwój merytoryczny wspierany przez profesjonalny i zgrany zespół,
system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, w tym dostęp do innowacyjnej platformy z serialami rozwojowymi,
udział w ciekawych zadaniach i projektach dla prestiżowych klientów,
przyjazną kulturę pracy, promującą otwartość i elastyczność – dbamy o wspólne wartości!
pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, system kafeteryjny z atrakcyjnymi benefitami, dofinansowanie do kart Multisport, bezpłatne zajęcia językowe i masaże biurowe.