🤓 TL;DR
Stanowisko Junior Brand Managera z min. rocznym doświadczeniem marketingowym.
Oferuje praktyczną pracę przy zarządzaniu marką - od planowania budżetu po realizację kampanii z agencjami.
Świetna okazja do rozwoju w marketingu dla osób myślących analitycznie (praca z Nielsenem) i lubiących pracę projektową.
Elastyczna praca hybrydowa w nowoczesnym biurze na Pradze (Konesera) plus kompleksowy pakiet benefitów (opieka medyczna, Multisport, PPE, bonus roczny).
Kluczowe: współpraca z różnymi działami, realizacja własnych projektów marketingowych i wpływ na rozwój marki.
JAK PRACUJEMY I CO MOŻEMY ZAOFEROWAĆ:
- Pracujemy w trybie hybrydowym. Nasze główne biuro mieści się w Warszawie, przy Plac Konesera 12.
- Najważniejsze benefity dla tego stanowiska to: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Multisport, platforma kafeteryjna, Pracowniczy Program Emerytalny, Program Wsparcia Pracowników (np. konsultacje z psychologami lub doradcami finansowymi) oraz bonus roczny.
CZYM ZAJMUJESZ SIĘ NA CO DZIEŃ:
- Współpracujesz przy tworzeniu kalendarza aktywacyjnego i wykorzystania budżetu w perspektywie 12 miesięcy. Pracujesz nad regionalnymi i lokalnymi aktywacjami konsumenckimi. Realizujesz kluczowe inicjatywy/projekty.
- Wspierasz realizację uzgodnionych celów dotyczących wolumenu sprzedaży, przychodów, zysków oraz udziału w rynku dla zarządzanej marki.
- Odpowiadasz za spójną komunikację marki i jej obecność w codziennym życiu konsumentów, wzmacniając jej wizerunek oraz wyniki.
- Realizujesz projekty we współpracy z agencjami ATL/BTL, Sprzedażą i Trade Marketingiem.
- Skutecznie współpracujesz nad realizacją rocznego kalendarza aktywacyjnego w ramach zespołu marketingowego oraz z innymi działami organizacji (Komercjalizacja, Insights, Trade Marketing, Sprzedaż etc.)
JAKIE DOŚWIADCZENIE I UMIEJĘTNOŚCI WNOSISZ:
- Masz roczne (lub więcej) doświadczenie w marketingu, preferowanie w firmie z branży FMCG lub agencji marketingowej
- Wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem, preferowanie z kierunku: Marketing/Zarządzanie.
- Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu projektów związanych z marką oraz kontrolą budżetu marketingowego
- Cechuje Cię podejście analityczne oraz znasz narzędzie Nielsen.
- Z łatwością budujesz relacje i komunikujesz się z ludźmi. Cenisz różne punkty widzenia oraz współpracę między działami.
- Masz w sobie ciekawość do szukania nowych rozwiązań i kwestionowania utartych ścieżek.
- Mówisz i piszesz biegle po polsku i angielsku.
