Zakres zadań:
Obsługa zgłoszeń klientów (wnioski o zwrot za bilety).
Ustalanie wysokości kwot zwrotu oraz terminowe udzielanie odpowiedzi do klienta.
Przekazywanie zgłoszeń do rozpatrzenia zgodnie z kompetencjami (dekretacja i rozdzielanie zgłoszeń).
Samodzielne przygotowanie odpowiedzi do klienta wraz z kwotą zwrotu należności oraz uzasadnieniem.
Przedstawienie przełożonemu oczekiwań klienta i możliwości propozycji rozwiązań problemu - projekt odpowiedzi do klienta.
Znajomość i stosowanie się do obowiązujących regulacji (prawo przewozowe, rozporządzenie, regulaminy, procedury, instrukcje wewnętrzne).
Gromadzenie materiału dowodowego w sprawie, przeprowadzania postępowań wyjaśniających.
Opracowanie wniosków i działań korygujących na podstawie zidentyfikowanych skarg, reklamacji, nieprawidłowości lub potrzeb szkoleniowych.
Udział w testach wewnętrznych aplikacji.
Opracowanie i aktualizacja standardów i procedur wewnętrznych.
Działania w kierunku poprawy jakości obsługi w tym zgłaszanie problemów, inicjatyw do wdrożenia.
Wymagania:
Doświadczenia w obsłudze klienta (sektor bankowy, telekomunikacja, transport itp.).
Wykształcenie średnie, preferowane wyższe lub w trakcie.
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
Sprawne komunikowanie się i współpraca z innymi zespołami i jednostkami w Spółce.
Umiejętność pisania tekstów (odpowiedzi do Klientów) z zachowaniem zasad gramatyki języka polskiego.
Predyspozycja i łatwość w poruszaniu się na wewnętrznych środowiskach IT (aplikacje i programy).
Biegła obsługa komputera oraz Pakietu MS Office.
Umiejętność pracy pod presją czasu.
Szybkie przyswajanie wiedzy.
Zaangażowanie, otwartość na zmiany.
Oferujemy:
Pracę u największego pracodawcy na rynku kolejowych przewozów pasażerskich.
Benefity pozapłacowe m.in. zniżka na przejazdy kolejowe, pakiety medyczne i sportowe, dofinansowanie do nauki i szkoleń, dofinansowanie do wczasów.
Wsparcie aktywności sportowych – drużyny firmowe.
Pracę w dynamicznym środowisku.
Narzędzia niezbędne do pracy.
Współpracę w oparciu o umowę o pracę.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Praca w PKP Intercity - PKP Intercity