baner firmy microsoft zachęcające do kursu ai
PKP Intercity S.A. logo

PKP Intercity S.A.

Specjalista/ka w Wydziale Reklamacji i Roszczeń

Warszawa
Obsługa klienta
Praca
1-2 lata doświadczenia
Prawo
Warszawa
Obsługa klienta
Praca
1-2 lata doświadczenia
Prawo
Stacjonarnie
Umowa o pracę

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

🤓 Skrócony opis

Oferta idealna dla: osób z obszaru Prawo, Administracja i zarządzanie

Jeśli masz doświadczenie w obsłudze reklamacji, świetnie radzisz sobie z redagowaniem tekstów i znasz języki obce, ta oferta jest dla Ciebie. Będziesz pracować w dynamicznym środowisku, zajmując się kompleksową obsługą skarg i roszczeń, od ich przyjęcia po opracowanie rozwiązań.

Oprócz stabilnego zatrudnienia na umowę o pracę, możesz liczyć na atrakcyjne benefity, takie jak zniżki na przejazdy kolejowe, pakiety medyczne i sportowe, a także dofinansowanie do nauki.

Dołącz do największego pracodawcy na rynku kolejowych przewozów pasażerskich!

Najciekawsze: Kompleksowe benefity pozapłacowe i możliwość pracy w kluczowej firmie branży kolejowej.

Pełny opis

Zakres zadań:

  • Przyjmowanie wniosków reklamacyjnych i skarg (dekretacja zadań).             

  • Informowanie o procedurze i terminach rozpatrzenia reklamacji.

  • Przekazywanie zgłoszeń reklamacyjnych do rozpatrzenia zgodnie z kompetencjami.

  • Gromadzenie materiału dowodowego w sprawie.

  • Opracowywanie wniosków i działań korygujących na podstawie zidentyfikowanych na podstawie skarg i reklamacji nieprawidłowości lub potrzeb szkoleniowych.

  • Terminowe wysłanie odpowiedzi do klienta w wersji papierowej oraz email.

  • Ustalanie wysokości kwoty zwrotu należności lub uznanego roszczenia.

  • Prowadzenie rejestru skarg i reklamacji, wniosków (zgłoszeń reklamacyjnych).

  • Współpraca z kolejami zagranicznymi: udzielanie odpowiedzi na zapytania kolei zagranicznych, ustalanie stanowiska kolei zagranicznej w danej sprawie.

  • Wysyłanie próśb o przeprowadzenie dochodzenia w danej sprawie.

  • Współpraca z organami kontroli i instruktorskimi w zakresie stwierdzonych nieprawidłowości - zagadnienia dla pouczeń okresowych.

  • Samodzielne przygotowywanie odpowiedzi do klienta wraz z kwotą zwrotu należności (rekompensaty/zwrotu za niewykorzystany bilet) zgodnie z posiadanym pełnomocnictwem.

  • Wsparcie merytoryczne współpracowników w codziennej pracy, udział w projektach, udział w testach; opracowywanie standardów, instrukcji mających na celu podnieść jakość usług.

  • Proponowanie merytorycznym komórkom zmian dotyczących podnoszenia jakości świadczonych usług na podstawie skarg i reklamacji i wniosków otrzymanych od podróżnych.

  • Przedstawianie przełożonemu oczekiwań klienta i możliwych propozycji rozwiązania problemu - projekt odpowiedzi do klienta, w tym na odwołanie.

 

Wymagania:

  • Minimum wykształcenie średnie (mile widziane wyższe).

  • Doświadczenie w obsłudze reklamacji.

  • Umiejętność tworzenia i redagowania tekstów.

  • Dobra znajomość pakietu MS Office.

  • Znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego w mowie i w piśmie.

  • Dokładność, skrupulatność.

  • Umiejętność pracy pod presją czasu.

  • Umiejętność pracy w zespole.

  • Skuteczność w działaniu.

  • Wysoka kultura osobista.

 

Oferujemy:

  • Pracę u największego pracodawcy na rynku kolejowych przewozów pasażerskich.

  • Benefity pozapłacowe m.in. zniżka na przejazdy kolejowe, pakiety medyczne i sportowe, dofinansowanie do nauki i szkoleń, dofinansowanie do wczasów.

  • Wsparcie aktywności sportowych – drużyny firmowe.

  • Pracę w dynamicznym środowisku.

  • Narzędzia niezbędne do pracy.

  • Współpracę w oparciu o umowę o pracę.

  • Więcej informacji znajdziesz na stronie Praca w PKP Intercity - PKP Intercity.

PKP Intercity S.A.

Relacje z rekrutacji
Transport / Logistyka
Stacjonarnie
Umowa o pracę

Ustaw powiadomienia

Zapisz się i otrzymuj oferty pracy według wybrancyh kryteriów

Podobne oferty pracy

Specjalista/ka w Wydziale Reklamacji i Roszczeń