Zakres zadań:
Wsparcie dla innych Biur w zakresie wprowadzania nowych projektów inwestycyjnych związanych z elektroenergetyką trakcyjną i nietrakcyjną.
Współudział w opracowywaniu standardów dotyczących infrastruktury elektroenergetycznej eksploatowanej w Spółce oraz systemów informatycznych wspierających gospodarkę energetyczną.
Prowadzenie inwestycji związanych z modernizacją infrastruktury energetycznej.
Prowadzenie centralnej ewidencji dokumentacji technicznej układów zasilania, rozdzielni.
Dostosowanie rejestrów umów do potrzeb Spółki, negocjowanie warunków umów, opracowywanie raportów, zestawień, sprawozdań, podsumowań.
Prowadzenie polityki ograniczenia zużycia energii trakcyjnej do niezbędnego minimum technicznego zwiększającego efektywność energetyczną Spółki.
Nadzór nad realizacją umów utrzymaniowych, przyłączeniowych itp.
Opracowywanie harmonogramów prac w zakresie zawieranych umów, opracowywanie planów zakupowych, budżetów.
Udział w komisjach przetargowych.
Wysyłanie zapytań ofertowych i organizowanie przetargów.
Współpraca z inspektorami nadzoru i wykonawcami.
Wymagania:
Doświadczenie w pracy z dokumentacja techniczną.
Wykształcenie min. średnie - mile widziane wyższe techniczne (energetyka, elektroenergetyka).
Doświadczenie na podobnym stanowisku.
Znajomość pakietu MS Office, mile widziana znajomość programu Oracle.
Czynne prawo jazdy kat. B.
Komunikatywność.
Dobra organizacja pracy i umiejętność wyznaczania priorytetów.
Dokładność i zaangażowanie w powierzone zadania.
Oferujemy:
Pracę u największego pracodawcy na rynku kolejowych przewozów pasażerskich.
Benefity pozapłacowe m.in. zniżka na przejazdy kolejowe, pakiety medyczne i sportowe, dofinansowanie do nauki i szkoleń, dofinansowanie do wczasów.
Wsparcie aktywności sportowych – drużyny firmowe.
Pracę w dynamicznym środowisku.
Narzędzia niezbędne do pracy.
Współpracę w oparciu o umowę o pracę.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Praca w PKP Intercity - PKP Intercity.