Zakres obowiązków:
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej - opis przedmiotu zamówienia, SWZ, projektów umów.
Realizacja zawartych umów na dostawy i naprawy okresowe taboru i podzespołów.
Monitorowanie budżetu inwestycji i napraw w ramach zawartych umów.
Uzgadnianie otrzymywanych faktur pod względem merytorycznym.
Współpraca z Zakładami Spółki, biurami merytorycznymi oraz dostawcami.
Opracowywanie raportów, zestawień, sprawozdań, prezentacji w zakresie działalności Biura.
Tłumaczenie pism z języka angielskiego na polski.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe (mile widziane: transport, ekonomia).
Znajomość branży kolejowej.
Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy PZP.
Znajomość MS Excel i MS Word na poziomie średniozaawansowanym.
Znajomość języka angielskiego.
Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i budowania relacji.
Umiejętność analitycznego myślenia.
Umiejętność pracy pod presją czasu.
Samodzielność, systematyczność i skuteczność w działaniu.
Skrupulatność i dokładność.
Otwartość na zmiany.
Oferujemy:
Pracę u największego pracodawcy na rynku kolejowych przewozów pasażerskich.
Benefity pozapłacowe m.in. zniżka na przejazdy kolejowe, pakiety medyczne i sportowe, dofinansowanie do nauki i szkoleń, dofinansowanie do wczasów.
Wsparcie aktywności sportowych – drużyny firmowe.
Pracę w dynamicznym środowisku.
Narzędzia niezbędne do pracy.
Współpracę w oparciu o umowę o pracę.
Więcej informacji znajdziesz na stronie Praca w PKP Intercity - PKP Intercity.